Traficul va fi deviat prin centrul Otopeniului timp de un an şi jumătate

A.F.
Miscellanea / 20 februarie

Traficul va fi deviat prin centrul Otopeniului timp de un an şi jumătate

Ieşirea din Bucureşti, prin nordul Capitalei, pe DN 1 va fi supra-aglomerată, după ce traficul va fi deviat mai bine de un an pentru lucrările la viitoarea staţie de metrou Otopeni.

Constructorul, asocierea Gulermak-Somet, a ieşit miercuri cu explicaţii, justificând de ce este nevoie să devieze traficul de pe DN1. "Localizată strategic la intersecţia DN1 cu strada 23 August, această staţie va reduce semnificativ timpul de deplasare pentru locuitorii oraşului şi va contribui la fluidizarea traficului rutier pe una dintre cele mai aglomerate artere din ţară" susţine constructorul. Conform acestuia, devierea traficului de pe DN1 este motivată de desfăşurarea lucrărilor la structura de rezistenţă a staţiei.

În urma recomandării CNAIR, s-a ajuns la concluzia că soluţia optimă este devierea traficului de pe banda I, pe sensul Bucureşti-Braşov, pe un traseu alternativ prin oraş: DN1 - Strada Polonă - Strada Floare de Cais - Strada Argeş - Strada Traian - Strada Oituz - DN1. Se pare că s-a ajuns în această situaţie după o analiză "complexă".

"Această soluţie (...) asigură respectarea termenelor de execuţie", se arată în comunicatul constructorului. Ca să fim clari, termenul de execuţie se întinde pe un an şi jumătate. Prin urmare, în tot acest timp, pentru a "minimiza disconfortul", în urma unei analize complexe, şoferii vor trebui să urmeze traseul mai sus precizat ca să fie făcută staţia de metrou strategică din Otopeni.

Cu referire la devierea traficului, aceasta se face prin centrul oraşului Otopeni, deja aglomerat şi aşa, fără bucureşteni în tranzit.

Noile linii de metrou

Pe 8 martie 2022, Metrorex a semnat cu asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S. contractul pentru săparea tunelurilor la prima secţiune a Magistralei 6 de metrou, cea dintre 1 Mai şi Tokyo.

Primul lot al M6 (1 Mai-Tokyo) va avea o lungime de 6,6 km şi va cuprinde şase noi staţii: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa şi Tokyo (mall-ul Băneasa Shopping City).

Apoi, pe 2 mai 2023, Metrorex a semnat cu Asocierea Gulermak Ağir Sanayi Inşaat Ve Taahhut A.S. - Somet SA contractul pentru tunelurile de la staţia Tokyo până la Aeroportul Henri Coandă.

Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Internaţional Otopeni, fără transbordare la staţia 1 Mai. Aceasta va avea un traseu de 14,2 km şi va cuprinde 12 staţii de metrou: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroportul Internaţional Henri Coandă.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Feb. 2025
Euro (EUR)Euro4.9773
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7543
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2911
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0152
Gram de aur (XAU)Gram de aur447.9253

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

aages.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
thediplomat.ro
tophotelawards.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb