Trapped Escape Room îşi extinde prezenţa şi consolidează poziţia de lider pe piaţa de escape rooms din Bucureşti

A.F.
Companii / 24 septembrie

Trapped Escape Room îşi extinde prezenţa şi consolidează poziţia de lider pe piaţa de escape rooms din Bucureşti

Trapped Escape Room, unul dintre cei mai cunoscuţi furnizori de servicii de tip "escape room" din România, anticipează o creştere semnificativă a cifrei de afaceri în 2024, depăşind pragul de 3 milioane de lei. Această estimare vine după ce, la finalul anului 2023, compania a raportat o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, reflectând succesul unei strategii bine planificate şi a expansiunii susţinute.

Înfiinţat în 2014, Trapped Escape Room a fost primul furnizor de escape room din Bucureşti şi a jucat un rol esenţial în educarea pieţei locale cu privire la acest tip de activitate recreativă. "Suntem brandul de escape room cu cea mai lungă experienţă şi tradiţie din Bucureşti. Deşi nu suntem noi cei care au inventat acest concept de divertisment - fiind deja prezent de mulţi ani în alte ţări- am fost primii care l-au introdus publicului bucureştean ca o activitate nouă de petrecere a timpului liber.", spune Cătălina Stanciu, Fondator & Managing Partner Trapped Escape Room.

În ultimii ani, compania a depăşit numeroase provocări într-un sector emergent şi din ce în ce mai competitiv. Într-un domeniu nou şi necunoscut, brandul a trebuit să înfrunte lipsa de conştientizare a publicului şi scepticismul faţă de această formă de divertisment, dar şi concurenţa din ofertele tradiţionale. De asemenea, pandemia a impus restricţii majore, impactând direct veniturile, însă compania a răspuns cu rezilienţă şi a continuat să îşi urmeze planurile de dezvoltare.

"Creşterea noastră nu a fost una bruscă. De 10 ani activăm în acest domeniu, perioadă în care am trăit momente frumoase alături de comunitate, dar am trecut şi prin provocări dificile. Nimic nu se obţine fără muncă, dedicare şi asumarea unui anumit grad de risc. După ridicarea restricţiilor impuse de pandemie, rezultatele noastre au reflectat direct investita mare şi eforturile susţinute de a inova şi de a ne adapta la nevoile în schimbare ale clienţilor."

Debutul aventuros al unei afaceri necunoscute până atunci la noi în ţară

"Din momentul în care ne-am hotărât să facem acest pas şi am pus în joc toate economiile noastre, am găsit numele brandului şi spaţiul pentru locaţie, am muncit zi şi noapte până la lansarea primei locatii Trapped, în septembrie 2014", isi aminteste fondatorul Trapped.

Afacerea a cunoscut o creştere rapidă în primul an de funcţionare, cu încasări notabile după primele 6 luni de activitate. La scurt timp după însă, s-a confruntat cu o evoluţie exponenţială a concurenţei, o avalanşă de escape rooms care a pus presiune atât pe activitatea Trapped, cât şi pe credibilitatea, în general, a acestui tip de servicii recreaţionale.

"Riscul mare era ca publicul să înceapă «cu stângul» într-o locaţie care nu oferea experienţa de escape room la un nivel satisfăcător, şi să nu îşi dorească să repete experienţa în altă parte. Până s-a ajuns la o selecţie naturală a competiţiei, atât piaţa, cât şi publicul au avut de suferit. Partea bună este că nu e un domeniu în care să poată activa oricine şi, cu timpul, au rămas în piaţă doar cei care au demonstrat seriozitate si profesionalism" - Cătălina Stanciu.

Extindere şi investiţii strategice

Succesul Trapped se bazează pe o strategie solidă de expansiune şi diversificare a serviciilor. Dacă investiţia iniţială, de 15.000 de euro, a fost esenţială pentru lansarea primelor două camere la nivel de 2014, investiţiile în locaţiile deschise în ultimii 2 ani se ridică la peste 400.000 euro. Aceste investiţii au susţinut crearea unor spaţii de joc originale, moderne, echipate cu tehnologii avansate şi scenarii captivante, precum şi optimizarea interacţiunii cu clienţii prin implementarea unor soluţii software dedicate.

"În ultimii 2 ani am trecut de la un model de afacere mică, pornită din pasiune, la unul care îndeplineşte toate rigorile unei afaceri moderne şi bine structurate. Investiţiile în extinderea locaţiilor şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor reflectă angajamentul nostru faţă de domeniul în care ne desfăşurăm activitatea şi faţa de comunitatea noastră. Avem în prezent o echipă permanentă de 20 de angajaţi şi colaboratori care gestionează toate aspectele operaţionale, de la dezvoltarea scenariilor la relaţia cu clienţii", declară Cătălina Stanciu

Noi locaţii şi extinderea portofoliului

În prezent, Trapped operează 2 locaţii de escape room în centrul capitalei (str. Vasile Lascar nr. 88 si Veranda Mall- marcând astfel o prezenţă puternică şi în centrele comerciale), cu un total de 12 camere de escape room. În cei zece ani de activitate, Trapped a atras peste 200.000 de participanţi, confirmându-şi astfel poziţia de lider pe piaţa de profil.

"Anul trecut ne-am depăşit zona de confort şi am adus experienţa de escape room într-un mall din Bucureşti. Nu a fost uşor, a fost necesară o infuzie mare de capital. A fost o adevărată provocare şi tur de forţă: în mai puţin de 6 luni am creat 6 scenarii originale şi am amenajat un spaţiu aflat la roşu, transformându-l într-o locaţie aşa cum ne-am dorit întotdeauna. Spun asta deoarece pana acum a fost singura locaţie Trapped care ne-a oferit şansa de a o crea de la zero, de la compartimentare, până la cele mai mici detalii. În paralel am făcut recrutări şi sesiuni de training de specialitate pentru a ne dezvolta echipa şi a o aduce la nivelul optim desfăşurării activităţii noastre." îşi aduce aminte fondatorul Trapped.

Perspective şi planuri de viitor

În continuare, brandul Trapped Escape Room îşi propune să îşi consolideze poziţia pe piaţă, rămânând fidel valorilor sale fundamentale, prin îmbunătăţirea constantă a serviciilor existente şi prin dezvoltarea unor noi camere care să ofere experienţe unice.

"Specificul businessului, centrat pe crearea de experienţe captivante şi provocatoare, va rămâne întotdeauna în centrul atenţiei noastre. Ne bazăm pe un angajament puternic faţă de comunitatea noastră, adaptându-ne continuu la preferinţele şi aşteptările acesteia. Privind spre viitor, feedbackul clienţilor va continua să fie esenţial pentru dezvoltarea serviciilor noastre, asigurând că menţinem autenticitatea şi devotamentul faţă de standardele care ne-au consacrat."

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb