KLM, Kenya Airways, Martinair şi Amadeus, lider global în tehnologie şi soluţii de distribuţie pentru industria turismului, a anunţat că cele 3 companii aeriene folosesc de acum Amadeus Altéa Reservation pentru a gestiona vânzările lor globale.
Amadeus Altéa Reservation, un sistem de vânzări şi rezervări, complet integrat va permite companiilor aeriene KLM, Kenya Airways şi Martinair să distribuie în mod sincronizat, informaţii despre zboruri, tarife şi detalii despre pasageri, către toate canalele lor de vânzare, maximizând astfel abilitatea lor de a oferi pasagerilor informaţii de zbor complete şi precise, indiferent de punctul de vânzare.
Bazată pe o platformă a comunităţii, ceea ce înseamnă că diferiţi transportatori folosesc acelaşi sistem, Amadeus Altéa Reservation simplifică schimbul de informaţii despre pasageri, permiţând companiilor aeriene să intensifice operaţiunile şi interacţiunile cu partenerii lor comerciali, inclusiv agentii de turism. Mai mult, structura unică a industriei lor, accelerează integrarea completă a partenerilor de alianţă, aducând economii importante în ceea ce priveşte costurile de integrare.
Boet Kreiken, Executive Vice President & Chief Information Officer, KLM a spus: "Utilizând de acum acelaşi sistem de rezervări ca şi Air France, această migrare reprezintă un pas important în realizarea platformelor IT comune şi a aplicaţiilor dintre Air France şi KLM. Acest lucru ne permite să furnizăm clienţilor noştrii servicii complete şi să realizăm ulterior sinergii în cadrul grupului AIR FRANCE KLM".
Directorul comercial al companiei Kenya Airways, Hugh Fraser afirmă: "Ne îndreptăm către membrii asociaţi ai alianţei SkyTeam şi este important să standardizăm operaţiile, tehnologiile şi produsele noastre. Adoptând sistemul Altéa Reservation am dobândit acest lucru şi deasemenea am facilitat o integrare mai usoară a sistemelor noastre cu cele ale partenerilor, poziţionându-ne mai bine, astfel încât să profităm de statutul de membru al alianţei. Sistemele noastre IT sunt acum capabile să se adapteze nevoilor noastre de business şi să continue să sprijine strategia noastră comercială."
Marcel de Vries, Director Business Development & Distribution, Martinair, a declarat:
"Ne angajăm să furnizăm clienţilor noştrii cele mai bune servicii, întrucât urmărim să ne extindem. Având un flux complet integrat de informaţii înseamnă că suntem capabili să imbunătăţim serviciile pe lângă eficienţa crescută ce rezultă dintr-un sistem combinat de vânzări şi rezervări."
"Folosirea unei tehnologi care poate fi adaptată şi capacitatea de integrare sunt astăzi factori importanţi în succesul transportatorilor", a adaugat Frédéric Spagnou, Vice President, Airline Business Group, Amadeus. "Este necesar ca transportatorii să fie capabili să profite de fiecare oportunitate comercială în timp util, dacă doresc să asigure o dezvoltare profitabilă. Altéa Reservation îi ajută să facă acest lucru".