Complexul "Lac de verde" de la Breaza a găzduit, la sfîrşitul săptămînii trecute, a doua ediţie a cupei de golf "Carlsberg Lac de Verde Open". Ediţia din acest an s-a bucurat de prezenţa a peste 20 dintre cei mai de seamă practicanţi ai acestui sport din toată ţara. Printre invitaţii de marcă prezenţi la eveniment s-au numărat şi reprezentanţi de elită ai mediului de afaceri din ţara noastră precum: Mişu Negriţoiu, vicepreşedintele ING, Liviu Sfrija, directorul "Henkel România", Florin Andronescu, directorul "Flanco", Octavian Hoandră, preşedintele agenţiei "Trend Communication" din Cluj. Jucătorii de golf s-au întrecut în măiestrie, concentrare şi condiţie fizică, departajarea lor realizîndu-se în funcţie de numărul cît mai mic de lovituri executate pentru obţinerea punctelor. Astfel, marele premiu al "Cupei Carlsberg 2004" a revenit jucătorului Viorel Coman, membru al clubului de golf "Paul Tomiţă", iar la categoria stableford net a confirmat pentru a doua oară în acest an Rareş Bogdan, directorul agenţiei "Trend Communication" din Cluj.
Premiile speciale ale "Cupei Carlsberg Lac de Verde" au fost adjudecate de Călin Colnic, membru al clubului de golf "Paul Tomiţă"- premiul "Nearest to Pin" cu o lovitură la 1,34 metri de gaură şi Andrei Toma, membru al clubului "Lac de Verde"- premiul "longest Drive" cu o lovitură la 300 de metri distanţă.
În cadrul aceluiaşi eveniment, a fost organizată şi "Cupa Carlsberg" la golf pentru reprezentanţii mass-media. Peste douăzeci de jurnalişti s-au înscris la competiţie, reprezentanta ziarului "Bursa", Eli Roman, ocupînd locul al doilea. Premiile oferite de sponsorul competiţiei "Carlsberg" au constat în echipamente de golf.
În prezent, "Carlsberg" este o marcă internaţională de top, consumată în peste 140 de ţări din întreaga lume, care s-a implicat în numeroase competiţii de golf profesioniste. Berea "Carlsberg" a intrat pe piaţa românească în anul 2001 şi face parte din portofoliul de mărci al companiei "United Romanian Breweries".