Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, a participat azi la deschiderea conferinţei "Viitorul Turismului Românesc. Strategia digitală de promovare a României ca destinaţie turistică. De la awareness la vânzări", potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Cu această ocazie, ministrul a subliniat că promovarea turistică a României pe Internet şi vânzarea on-line a pachetelor turistice reprezintă condiţii minimale obligatorii de acces între actorii din industria turismului. "Întâlnirea noastră de astăzi este un pas înainte pe care îl facem, conform înţelegerii pe care o avem cu Facebook, în elaborarea unei strategii de comunicare integrate pe canalele de social media/new media a iniţiativelor ministerului în domeniul turismului. Strategie pe care dorim să o elaborăm şi să o implementăm în parteneriat cu industria de turism din România. De asemenea, dorim să avem campanii de comunicare on-line ale căror rezultate să le putem măsura în termeni de număr de turişti sosiţi în România şi, dacă vom fi inteligenţi şi eficienţi în promovare şi vânzare on-line de turism, atunci vom fi mai competitivi şi vom urca în ierarhia globală a destinaţiilor turistice", a mai declarat Elena Udrea.
1. turism
(mesaj trimis de Mihai în data de 09.12.2010, 17:57)
Turismul va creste in ceva timp si dezvoltarea regionala se va face pe bani privati nu pe spinarea mamelor cum vehiculau unii prin presa.