Evenimentul a reunit aseară oameni de afaceri, ambasadori, miniştri, personalităţi din domeniul mass-media. O serie de premii au fost oferite pentru performanţe obţinute în diferite domenii de activitate.
Kanal D reprezintă la momentul actual unul dintre jucătorii cei mai importanţi de pe piaţă media, se află într-o creştere spectaculoasă şi s-a impus că un adevărat trendsetter. Formate fenomen precum "Exatlon", ‚"Bravo, ai stil!", serialele turceşti şi nu în ultimul rând abordarea inovativă a Ştirilor au făcut din Kanal D un model pentru competitorii săi şi au creat alternative interesante şi relevante de consum pentru publicul larg.
Toate acestea sunt rezultatele unei strategii susţinute şi inspirate ce au clasat staţia pe locul doi la nivel Naţional, în Prime Time, în prima jumătate a anului 2018, Kanal D înregistrând o cotă de piaţă de 16,7%, conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media.
De asemenea, în perioada ianuarie - octombrie 2018, staţia a avut o creştere spectaculoasă a cotei de piaţă la nivelul publicului comercial, de 21%, raportat la aceeaşi perioada a anului precedent.