Săptămâna aceasta UiPath reorganizează câteva din funcţiunile sale la nivel global, rezultatul fiind că aproximativ 400 de angajaţi vor fi disponibilizaţi.
Procesul acesta vine după doi ani în care compania a crescut într-un ritm extrem de rapid, iar acum este momentul în care s-a făcut o evaluare a echipelor si a investiţiilor interne. Echipa de management a luat decizia de a reorganiza arii ale business-ului care nu se aliniază cu focusul prezent şi de a implementa schimbări care să asigure menţinerea culturii organizaţionale a UiPath, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.
Factorul principal de evaluare a companiilor de software, venitul anual recurent - ARR (Annual Recurring Revenue) - a depăşit în cazul UiPath 300 milioane USD, mai mult decât dublu faţă de acum un an şi de 12 ori mai mare decât acum doi ani.
- Octombrie 2017 - 25 milioane USD
- Octombrie 2018 - 150 milioane USD
- Octombrie 2019 - peste 300 milioane USD
Trimestrul 4 este - an de an - cel mai bun trimestru, iar previziunile noastre confirmă că şi în 2019 va fi unul foarte bun.
Estimările arată că UiPath deţine un un segment de 20% din piaţa globală de Robotic Process Automation (RPA). Trimestrul al treilea s-a încheiat cu 5,027 clienţi la nivel internaţional, printre companii majore de tip enterprise din toate industriile şi din sectorul public (Walmart, Verizon, GE, ExxonMobil, PepsiCo, Amazon, PwC, UnitedHealth, etc.). 8 dintre companiile Fortune 10 sunt clienţi UiPath, precum şi 62% din companiile Fortune 500, transmite acelaşi comunicat.