real,- Hypermarket România inaugurează mâine al patrulea hipermarket al său din Bucureşti şi totodată cel mai mare şi mai modern magazin al reţelei real,- din ţară, informează un comunicat remis redacţiei.
Rezultatul unei investiţii de 22,8 milioane de euro, noul hipermarket real,- se întinde pe o suprafaţă construită de 14.000 mp, dintre care 9.713 mp sunt destinaţi spaţiului de vânzare.
"real,- România ajunge, iată, la cel de al 25-lea magazin din România şi demonstrează astfel dorinţa de a-şi afirma poziţia de lider pe piaţa de retail românească. Am analizat şi am ţinut cont de cerinţele clienţilor noştri, pentru ca acum să putem oferi un magazin modern, cu preţuri mici şi produse de calitate, dar şi cu o repartizare sortimentală care defineşte cât mai bine nevoile clienţilor noştri. În dorinţa de a ne poziţiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui număr de 2-3 magazine pe an, în funcţie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunităţi de carieră, la scară naţională şi internaţională. Totodată, anul acesta am început un program special prin care ne adresăm producătorilor locali. Dorim să avem cât mai multe produse româneşti pe rafturi, mai cu seamă produse tradiţionale, în funcţie de regiunea unde este deschis magazinul", a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket România.