Cel mai nou spot pentru brandul Selected de la Elite poartă numele "Selected Univers", iar secretul aromelor este dezvăluit alegoric, îmbinînd uimitor transformări prin foc şi îngheţ. Pentru prima dată, eforturile de a păstra prospeţimea cafelei se îmbină într-un proces special numit Fresh System. Tehnologia îmbină două elemente care, aparent se resping - focul şi gheaţa - iar pentru a obţine cea mai aromată cafea sînt necesare trei etape. Cele mai bune soiuri de boabe de cafea trec printr-o etapă de prăjire şi astfel se obţin 900 de arome diferite. Cu ajutorul acestui sistem, după prăjire aromele sînt păstrate în interiorul boabelor prin îngheţare. În momentul final, cel al măcinării, aromele nu se pierd şi aşa ia naştere Selected, o cafea întotdeauna proaspătă.
Spotul "Selected Univers" reconstruieşte acest proces apelînd la o alegorie mistică. Trei entităţi diferite pun pe rînd stăpînire pe boabele de cafea, fiecare transformîndu-le cîte puţin. Astfel, personajele ce reprezintă Prospeţimea, Focul şi Gheaţa urmăresc printr-un decor luxuriant şi magic să îşi ducă la îndeplinire misiunea finală: păstrarea aromei Selected.
Pentru realizarea acestui spot, regizorul Mike Bennion a folosit un procedeu utilizat la realizarea filmelor vechi, respectiv: "trucuri în cameră". S-a filmat foarte mult, încercînd pe cît posibil să se evite postprocesarea. Filmările au avut loc într-o junglă construită de la zero în studio. Pentru decor s-a folosit muşchi natural şi a fost adus chiar un cameleon. Pentru că spotul a fost gîndit şi perceput ca o continuare a spotului din luna decembrie "Transformare", coloana sonoră a fost remixată pe tema anterioară de Vlaicu Golcea.
"Selected Univers" rulează pe 9 staţii TV, iar campania se derulează în paralel şi pe print şi OOH.