"Leo Burnett" semnează noul spot "Bergenbier" - "Şcoala de şoferi", care continuă să construiască noua identitate a aces-tei mărci, susţinută de sloganul "Prietenii ştiu de ce". Spotul este difuzat în perioada 27 august 2005 - 23 octombrie 2005 pe principalele posturi de televiziune.
Spotul "Şcoala de şoferi" a fost produs de Multimedia Est şi regizat de Radu Muntean. Din partea "Leo Burnett" s-au implicat în desfăşurarea proiectului: Bogdan Naumovici - Creative Director; Carmen Tiderle - Deputy Creative Director; Roxana Dumitru - New Business Director; Alina Floroian - Brand Communication Supervisor; Irina Revnic - Brand Communication Executive; Petru Cuciuc-Senior Art Director; Laura Georgescu-Baron - A/V Production Director. Din partea Interbrew România, au contribuit la realizarea proiectului Mihai Ghyka - Marketing Director, Ştefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Vlad Craioveanu- Marketing Executive Bergenbier şi Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier.
Leo Burnett România se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Leo Burnett România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului în ultimii trei ani şi prima agenţie românească finalistă la Cannes.