Unilever a anunţat azi cumpărarea unui număr suficient de certificate Green Palm astfel încât necesarul de ulei de palmier impus de business-ul desfăşurat în Europa, cât şi de cel din Australia şi Noua Zeelandă, să fie asigurat. Această acţiune face parte din angajamentul Unilever de a procura, până în anul 2015, toată cantitatea de ulei de palmier necesară din surse certificate a fi sustenabile, informează un comunicat remis redacţiei.
Green Palm este un program dedicat comerţului şi se bazează pe emisiunea de certificate către producătorii de ulei de palmier astfel încât aceştia să obţină profituri mai mari din vânzarea recoltelor ce au fost obţinute prin intermediul programelor de agricultură sustenabilă.
Gavin Neath, Senior Vice-President Unilever Global Communications and Sustainability, a declarat: "Aceasta reprezintă o realizare importantă şi un pas înainte semnificativ pe care îl facem în drumul nostru pentru procurarea uleiului de palmier din surse sustenabile. Până în momentul în care vom avea la dispoziţie lanţuri de aprovizionare separate, certificatele Green Palm sunt cea mai bună opţiune pentru încurajarea cultivatorilor să respecte normele RSPO şi să garanteze faptul că plantaţiile lor respectă principiile sustenabilităţii. Consumatorii noştrii pot opta cu încredere pentru brandurile Unilever, deoarece sprijinim activ dezvoltarea unei industrii de ulei de palmier sustenabile".