Anne Marie Obretin a fost aleasă Director Executiv al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), de către comitetul de conducere a asociaţiei, domnia sa având, astfel, misiunea de a dezvolta strategia organizaţiei şi de a continua să apere interesele agenţiilor de profil din ţara noastră, conform unui comunicat remis astăzi redacţiei.
Anne Marie Obreţin este licenţiată în Lingvistică şi deţine o diplomă post-universitară în Cercetarea Limbilor şi Culturilor Europene la Universitatea Exeter din Marea Britanie.
În septembrie, Adunarea Generală a UAPR a desemnat un nou comitet director, cu un mandat de doi ani. Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi) împreună cu ştefan Iordache (Leo Burnett) - vicepreşedinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) şi Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).
UAPR îşi propune să lanseze proiecte de publicitate şi să le continue pe cele existente: Effie Awards, Salary Survey, EACA Courses. De asemenea, Uniunea continuă cursurile de marketing şi publicitate pentru membrii săi.
UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate şi îşi propune să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri. Obiectivele principale ale organizaţiei sunt reprezentate de preocuparea legată de regulile şi reglementarile ce guvernează activitatea agenţiilor de publicitate şi de ajutorul dat agenţiilor membre pentru creşterea profitabilităţii lor, prin intermediul asocierii lor la nivel naţional.