Primul trimestru al anului a marcat pentru UPC România o uşoară creştere a bazei RGU (abonamente) până la 1.643.800, de aproximativ 0,2%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe televiziune digitală creşterea a fost de 67%, pe internet de 10,6%, iar pe serviciile de voce de 16,6%, comparativ cu primul trimestru 2009, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Strategia companiei de împachetare a serviciilor prin oferte 2Play şi 3Play a condus la creşterea bazei de clienţi, în special pe zona de Internet. Astfel, în T1 2010 UPC are cu 10,6% mai mulţi abonaţi comparativ cu T1 2009, în prezent peste 271.000 de consumatori beneficiind de serviciile de Internet. De asemenea, în primul trimestru al lui 2010 se observă o evoluţie pozitivă pe serviciile de voce unde compania are 153.100 de clienţi, ceea ce marchează o creştere de 16,6% a numărului de abonaţi, comparativ cu primul trimestru din 2009.
"Investiţiile UPC în ultimii ani se reflectă într-o creştere constantă a bazei noastre de clienţi pe serviciile de televiziune digitală, voce şi Internet. Rămânem consecvenţi angajamentului nostru de a deschide lumea digitală şi vom continua să lansăm noi produse şi servicii în acest sens, de asemenea să ne adaptăm serviciile existente nevoilor clienţilor noştri", a declarat Severina Pascu, CFO UPC România.