UPC România a încheiat anul 2011 cu rezultate bune - tendinţa pozitivă din trimestrul al treilea a continuat şi în ultimele luni ale anului, iar compania a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Eforturile companiei în trimestrul al patrulea din 2011 s-au concentrat pe oferirea de noi pachete 3Play, pe promovarea internetului de mare viteză Fiber Power dar şi a unor servicii unice pe piaţă precum televiziunea 3D.
UPC România a continuat şi în trimestrul IV 2011 să îşi mărească baza de RGU cu 3,3%, adăugând, faţă de trimestrul anterior, peste 52.000 noi abonamente, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la finele anului 2011, de peste 1.608.000. Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut - în ultimele trei luni compania a câştigat 20.400 noi clienţi, în creştere cu 2% faţă de trimestrul anterior. Compania a încheiat anul cu un număr total de 1.142.600 clienţi (televiziune digitală, analogică şi prin satelit - DTH).
Severina Pascu, CEO UPC România, a declarat: "Suntem mulţumiţi de rezultatele din ultimul trimestru care au contribuit la performanţa bună din 2011. Ĩn anul care s-a încheiat ne-am consolidat poziţia pe piaţă şi am continuat să ne adaptăm pachetele şi să lansăm noi produse - Fiber Power 120 Mbps, 3D - uitându-ne atent la nevoile şi cerinţele clienţilor noştri. 2011 a fost anul în care strategia UPC s-a concentrat pe oferte complete - pachete de servicii TV, date şi voce. şi în acest an vom investi în lansarea de noi pachete 3Play dar şi în extinderea acoperirii Fiber Power şi a televiziunii digitale".