• Victoria echipei naţionale a României în cadrul Campionatului European de Fotbal 2008 le va returna integral suporterilor reprezentativei ţării noastre valoarea televizoarelor LCD, plasmelor şi proiectoarelor achiziţionate din magazinele Flanco şi Flanco World
Flanco, parte a Grupului Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de pe piaţa de electronice, electrocasnice şi IT&C, a demarat campania "FLANCO îţi plăteşte LCD-ul!". Astfel, compania le oferă suporterilor echipei naţionale de fotbal a României un motiv în plus de a susţine reprezentativa ţării noastre în drumul spre câştigarea titlului de campioană în cadrul EURO 2008, prin şansa de a primi înapoi valoarea integrală a oricărui televizor LCD, plasmă şi proiector cumpărate din magazinele Flanco şi Flanco World.
Prin intermediul celei mai noi campanii iniţiate de Flanco, compania va returna integral valoarea produselor cumpărate persoanelor care vor achiziţiona televizoare LCD, plasme sau proiectoare din reţeaua magazinelor Flanco şi Flanco World, în condiţiile în care echipa naţională de fotbal a României va câştiga titlul de campioană la EURO 2008. Campania se va desfăşura până în 17 iunie 2008 (inclusiv), în cadrul magazinelor Flanco şi Flanco World din toate regiunile ţării.
"Flanco se implică în continuare în cele mai importante şi reprezentative evenimente pentru România. De data aceasta, compania este alături de suporterii echipei naţionale de fotbal a României în susţinerea reprezentativei ţării noastre pe drumul spre victorie la EURO 2008, oferindu-le, totodată, şi şansa de a se bucura de o gamă de produse electronice de calitate din cadrul magazinelor Flanco şi Flanco World. Suntem convinşi că suporterii vor fi victorioşi, alături de echipa naţională a ţării noastre", declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performaţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent există 20 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării.
Reţeaua Flanco World presupune magazine cu suprafeţe de vânzare mari (1.000 m² - 3.000 m²), care oferă clienţilor o experienţă de cumpărare unică, prin varietatea produselor disponibile, precum şi printr-o gamă largă de servicii pre şi post vânzare oferite. Grupul Flamingo. International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clienţilor săi, pornind de la servicii de creditare, consultanţă în vânzări şi până la servicii de întreţinere şi service.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.