Compania Ursus, sponsorul principal al Echipei Naţionale a României, este alături de selecţionată şi în preliminariile Campionatului European 2012, prin lansarea unei noi campanii: "22 de milioane de suporteri, o singură inimă", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ursus este cel mai mare fan al Echipei Naţionale, iar echipa este ce are mai bun România. Nimic altceva în sportul românesc nu aduce mai mare emoţie, pasiune, bucurie, entuziasm sau tensiune precum Naţionala. Suntem mândri să fim alături de jucători şi suporteri şi să-i încurajăm să aibă ambiţia de a ţinti către rezultate. Fiecare călătorie începe cu un vis şi vom întâlni suişuri şi coborâşuri, dar credem în puterea românilor care urmăresc meciurile Echipei Naţionale în baruri, în pieţe şi pe stadion de a ajuta echipa să-şi atingă visul. Inimile noastre au acelaşi ritm şi suntem mândri să arătăm asta", a afirmat Grant McKenzie, VP Marketing URSUS Breweries.