Piaţa IT şi, în special, cea a tabletelor şi a telefoanelor inteligente, riscă să devină sufocate de avalanşa de oferte care se năpuşteşte asupra cererii venite din partea consumatorilor. Pe piaţa românească a intrat, de curând, un nou brand denumit UTOK. Noua "figură" din piaţă vine cu o gamă formată din 6 telefoane inteligente şi 7 tablete. Principala caracteristică a ofertei UTOK va fi accesibilitatea, producătorul promiţând un raport calitate-preţ imbatabil.
Liliana Piticaş, brand manager UTOK, a declarat: "UTOK îşi propune să aducă în prezent tehnologiile viitorului. Şi vrem ca acest viitor să fie unul prietenos. A sosit timpul ca tehnologia să fie accesibilă. Este momentul ca şi cele mai avansate gadgeturi să fie uşor de înţeles, de obţinut, de utilizat".
Lansarea UTOK în România este marcată prin anunţarea simultană a 6 smartphone-uri şi 7 tablete, toate produsele beneficiind de tehnologii dintre cele mai noi, Astfel, telefoanele vor fi echipate cu procesoare quad core, cipuri grafice cu până la 8 nuclee, camere foto de până la 13 megapixeli şi video Full HD, ecrane de până la 5 inch şi Dual Sim, iar tabletele vor beneficia de procesoare quad core, cipuri grafice cu până la 8 nuclee, ecrane IPS şi camere foto duale, potrivit companiei.
Reprezentanţii UTOK mai adaugă că pachetele produselor includ o garanţie extensibilă la 5 ani de zile, un abonament de o lună la aplicaţia SeeNow, care permite vizionarea unor posturi TV de ştiri, documentare şi filme, precum şi 100 de cărţi în format electronic în română şi engleză, prin aplicaţia Elefant eBooks Reader.
Produsele UTOK vor avea preţuri cuprinse între 400 de lei şi 1500 de lei, în cazul smartphone-urilor, şi între 300 de lei şi 1000 de lei în cazul tabletelor.