Valoarea tranzacţiilor procesate în aplicaţia de plăţi un-doi Centru de plăţi şi în cele peste 11.000 de locaţii partenere din ţară a depăşit 800 de milioane de euro, în 2022, conform unui comunicat remis redacţiei. Anul trecut, aplicaţia avea peste 200.000 de utilizatori, în creştere de la 60.000, cât înregistra la finalul lui 2021.
Potrivit sursei citate, un-doi Centru de plăţi este soluţia de plăţi de facturi, încărcare prepay, asigurări, taxe şi viniete dezvoltată de Mobile Distribution, ce poate fi accesată online, în aplicaţia dedicată, şi offline în reţeaua de peste 11.000 de magazine partenere din întreaga ţară. Soluţia un-doi Centru de plăţi a procesat anul trecut peste 38 de milioane de tranzacţii în aplicaţia de mobil şi în locaţiile partenere.
Anul trecut, aplicaţia un-doi Centru de plăţi a fost utilizată, preponderent, pentru plata facturilor, încărcare electronică, încheierea de asigurări RCA, achiziţii de vouchere de divertisment (Netflix, PlayStation, platforme de gaming), viniete pentru autostrăzile din Ungaria şi plata taxelor de permis şi înmatriculare auto.
Numărul de furnizori cu acoperire naţională şi regională listaţi în aplicaţia un-doi Centru de plăţi a crescut, anul trecut, cu 20%. Printre furnizorii nou adăugaţi au fost Supercom, Apa Nova Bucureşti, Linde Gaz, Apă Canal Piteşti, Veolia etc.
Tot în 2022, a fost dublat numărul de furnizori pentru care facturile sunt aduse automat în aplicaţie; utilizatorul este, astfel, notificat la emiterea facturii şi în apropierea scadenţei.
"Am lansat aplicaţia un-doi Centru de plăţi în urmă cu 2 ani, cu scopul de a oferi clienţilor o soluţie completă pentru plata facturilor, vinietelor, asigurărilor RCA, construind un serviciu care să răspundă tuturor nevoilor. Suntem o aplicaţie tânără, care îşi dezvoltă noile servicii ţinând cont, în permanenţă, de feedback-ul utilizatorilor, însă, cu o experienţă de peste 9 ani în procesarea de plăţi, experienţă care ne-a ajutat foarte mult în dezvoltarea aplicaţiei", spune Călin Chira, CEO un-doi Centru de plăţi.
"Anul trecut, am adus multiple îmbunătăţiri aplicaţiei un-doi Centru de plăţi, pentru a simplifica gestionarea cât mai multor facturi şi plăţi lunare sau unice. Am optimizat procesul de preluare a locaţiilor de consum din conturile furnizorilor de utilităţi, pentru a le aduce mai uşor din contul de utilizator şi a le personaliza în aplicaţie. Fiecare punct de consum de la furnizor poate fi adăugat într-o locaţie în aplicaţie şi, dacă există mai multe puncte de consum (sau mai multe contoare) într-o locaţie, acestea pot fi gestionate uşor împreună. Utilizatorii pot efectua, acum, plata pentru toate facturile aferente o singură dată şi au acces la datele scadente, chitanţele sau detaliile tranzacţiilor în acelaşi loc, pentru toate locaţiile lor", mai spune Călin Chira, menţionând că, în 2023, compania se va axa pe accelerarea acţiunilor de marketing şi pe dezvoltarea unor servicii noi şi inovatoare pentru clienţii un-doi Centru de plăţi.
Noile funcţionalităţi adăugate în aplicaţie în 2022 includ şi istoricul de plăţi care poate centraliza chiar şi facturile achitate prin alte metode, precum plăţi direct la casieria furnizorului sau într-o locaţie fizică un-doi Centru de plăţi.
Aplicaţia permite 3 metode de adăugare a facturilor, pentru a putea face rapid plata acestora:
-prin logarea în contul de client de la furnizor, utilizatorii primind automat facturile direct în aplicaţie;
-prin scanarea codului de bare de pe factură;
-prin importul facturii din telefon.
"Aplicaţia este intuitivă şi foarte simplu de utilizat, inclusiv de persoane non-tech. un-doi Centru de plăţi este, astfel, un tool la îndemâna oricui îşi doreşte să aibă toate cheltuielile sub control şi să aibă acces centralizat la informaţii precum evidenţa facturilor emise, scadenţelor, sumelor de plată, chitanţelor şi detaliilor tranzacţiilor sau istoricul de plată", adaugă Călin Chira.
Aplicaţia un-doi centru de plăţi este disponibilă gratuit pentru utilizatorii de Android şi iOS, se menţionează în comunicat.