Grupul francez "Danone", cel mai mare producător mondial de iaurt, a avut vânzări peste aşteptări în trimestrul al doilea, în baza cererii din domeniul alimentelor pentru copii şi cel al lactatelor.
În condiţii comparabile, livrările companiei au sporit cu 6,5% în ritm anual, în vreme ce analiştii estimau un avans de 5,7%. Compania a avut vânzări totale de 5,72 miliarde euro în intervalul de raportare, mai mari cu 6,7% faţă de trimestrul al doilea din 2012.
Volumul livrărilor "Danone" a sporit cu 4,1% în perioada analizată, aceasta fiind cea mai importantă creştere din ultimele opt trimestre.
Vânzările de produse "Danone" pentru bebeluşi în China au depăşit estimările, cererea pentru lapte praf de import urcând în urma unor scandaluri privind siguranţa alimentaţiei pe plan local. Vânzările diviziei de lactate au avut o creştere organică de 2,6%, generată în principal de piaţa americană şi cea rusă, pe fondul condiţiilor economice dificile din Europa.
În prima jumătate a anului, vânzările "Danone" au crescut cu 6%, la 11 miliarde euro, iar profitul net - cu 10%, la 972 milioane euro.