Vânzările companiei Aldis au crescut cu 52,6% în volum şi cu 30,3% în valoare, în intervalul august 2010 - iulie 2011, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un studiu de piaţă realizat de compania MEMRB, achiziţionată recent de Nielsen. Creşterea vânzărilor a generat o majorare a cotei de piaţă cu 7,4 puncte procentuale în volum şi cu 4,7 puncte procentuale în valoare. Vânzările Aldis au crescut cu 9,4% în volum şi cu 7,2% în valoare, în iulie 2011, faţă de aceeaşi lună a anului 2010. Potrivit unui comunicat al companiei, citat de Agerpres, studiul urmăreşte evoluţiile înregis-trate de segmentul de carne procesată, fără semipreparate, pentru zece categorii de produse (cârnaţi, cremwurşti, crud/uscate, salam, parizer, şuncă, pate, vegetale, diverse specialităţi), pe parcursul a doi ani, între august 2009 şi iulie 2011, precum şi poziţia Aldis pe acest segment de piaţă.
Vânzările "Aldis" au crescut cu 30% în ultimul an
F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 21 septembrie 2011