Segmentul de asigurări de viaţă pentru angajaţi al "Generali Asigurări" a crescut în primul semestru cu 22%, ajungând la un volum total de prime brute subscrise de 46 milioane lei, potrivit unui comunicat de presă. Compania a obţinut după primele şase luni ale anului 2011 un profit net de 9,7 milioane lei.
Marie Kováøová, Director General Generali Asigurări, a declarat: "Asigurările de viaţă pentru angajaţi reprezintă cu siguranţă un domeniu în ascensiune." Domnia sa a mai spus: "Avem convingerea că vânzarea prin bănci reprezintă o sursă de creştere pentru segmentul de asigurări de viaţă, cu atât mai mult cu cât, în prezent, băncile din România au în derulare campanii de mare amploare pentru impulsionarea refinanţării creditelor."
Compania a obţinut un volum total de prime brute subscrise de 201 milioane lei, cu 14% mai mic în comparaţie cu perioada similară a anului precedent. Rezultatul a fost influenţat de reducerea vânzărilor de asigurări auto, care au scăzut de la 52% la 40%, se mai arată în comunicat.
Volumul de prime brute subscrise la asigurările generale s-a situat la nivelul de 155 milioane de lei. În pofida scăderii pe segmentul auto, compania a înregistrat creşteri pe asigurările de călătorie în străinătate (+32%), asigurările facultative de locuinţă (+17%) şi asigurările de daune la proprietăţi (+7%).
Grupul Generali operează în principal pe segmentul asigurărilor de viaţă din Europa, cu prime brute subscrise de peste 73 miliarde euro în 2010.