Vânzările de produse de economisire pe termen lung în Europa şi UK au crescut în primul trimestru al anului 2010 cu 16% şi reprezintă 85% din vânzările întregului Grup Aviva, nivelul marjei de profit a Grupului a fost la acelaşi nivel cu anul 2009, iar valoarea netă MCEV per acţiune a fost de 505 pence, în creştere cu 7% (comparativ cu 471 pence în 2009), informează un comunicat remis redacţiei.
Andrew Moss, directorul general al grupului Aviva, a declarat: "Este un început de an încurajator. Europa şi UK sunt motoarele principale ale creşterii înregistrate la nivel de Grup Aviva, contribuind cu 85% din totalul vânzărilor de produse de economisire pe termen lung din acest prim trimestru. Vânzările au revenit la un trend ascendent şi chiar am înregistrat performanţe importante în ceea ce priveşte portofoliul de asigurări de viaţă, asigurări generale şi investiţii, comparativ cu primul trimestru al anului trecut. Poziţia noastră de capital rămâne puternică şi, fiind al doilea trimestru consecutiv de creştere (după ultimul trimestru din anul 2009) ne va ajuta să încheiem anul în forţă, deşi există destul de multe incertitudini într-o serie de pieţe pe care suntem prezenţi."