Vânările evoMAG către sectorul public au crescut cu 20% în acest an, pe fondul unei cereri mai mari din partea instituţiilor, ce reflectă nevoia concretă de digitalizare şi actualizare a sistemelor folosite, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, evoMAG a investit anul acesta în dezvoltarea departamentului dedicat segmentului public, înfiinţat acum 4 ani, atât în creşterea numărului de angajaţi dedicaţi, care pot răspunde solicitărilor venite din partea autorităţilor publice, cât şi în personalizarea mixului de produse şi soluţii ce constituie oferta către instituţiile publice.
"Aproximativ 13% dintre vânzările totale sunt destinate digitalizării sectorului public. Estimăm că ponderea va urca la 15%, spre finalul anului, cu perspective şi mai bune pentru 2023. Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achiziţii Publice (SICAP) s-a dovedit o modalitate eficientă şi rentabilă de achiziţie de produse şi servicii, benefică atât pentru ofertanţi, cât şi pentru autorităţile contractante", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Portofoliul de produse evoMAG pentru SICAP conţine mii de produse şi este realizat astfel încât să poată fi accesat şi folosit de orice instituţie de stat. Prin SICAP pot fi achiziţionate: echipamente şi infrastructură IT, software, sisteme de calcul, echipamente de securitate, de tipărire, sisteme audio-video etc.
De asemenea, evoMAG pune la dispoziţia autorităţilor publice o echipă profesionistă de consultanţi şi oferă facilităţi pre şi post vânzare, precum plată prin OP, prin Trezorerie sau bancă, termen de plată, transport gratuit pentru comenzile ce depăşesc 399 de lei, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service etc.
Până în prezent, evoMAG a derulat proiecte prin SICAP cu unităţi de învăţământ, ministere, primării, parchete şi judecătorii, penitenciare şi unităţi militare. Cele mai vândute produse prin SICAP sunt: laptopuri şi desktopuri, tablete, echipamente multifuncţionale şi copiatoare, telefoane, videoproiectoare, echipamente de reţea.
De la începutul anului, evoMAG a onorat peste 600 de achiziţii prin SICAP, cele mai mari proiecte fiind de furnizare de echipamente de tehnică de calcul, de tablete grafice pentru unităţile de învăţământ de stat, telefoane mobile şi camere video pentru supraveghere.
O achiziţie directă în cadrul programului poate dura aproximativ 5 zile dacă produsele necesare se află în stocul magazinului, iar proiectul cu instituţia de stat nu presupune multe aprobări, şi până la 15 zile dacă produsele comandate trebuie aduse din stocul unui furnizor extern, se mai arată în comunicat.