Vânzările Heinner cresc anul acesta cu 40%, de două ori mai mult decât piaţa

E.D.
Companii #Bunuri de Larg Consum / 15 decembrie 2014

Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, încheie anul acesta cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, înregistrând un avans de 40%, de două ori mai bun decât dinamica generală estimată a pieţei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Network One Distribution estimează că piaţa de electrocasnice continuă anul acesta trendul crescător, ajungând la 600 de milioane de euro. Categoria de produse MDA (Major Domestic Appliances) are o pondere de 75% în piaţa totală, în timp ce segmentul SDA (Small Domestic Appliances) contribuie cu 25% la vânzările totale înregistrate în România.

În cazul Heinner, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai bună dinamică, atât din punct de vedere al dezvoltării portofoliului, cât şi din cel al evoluţiei cifrei de vânzări. Heinner a extins în trimestrul al patrulea al acestui an portofoliul de produse, adăugând segmentul de bricolaj ce cuprinde seturi multifuncţionale, maşini pentru găurit şi înşurubat, tăiere sau polizare, dar şi gama de menaj şi house hold, ce include vase şi accesorii de gătit, mese de călcat etc.

"Electrocasnicele vândute în anii cu cele mai bune evoluţii ale pieţei, respectiv 2006-2008 pe fondul creşterii economice înregistrate de România, dar şi ca urmare al accesului facil la creditare, se apropie de încheierea ciclului de viaţă. În acest context sunt create premisele pentru o creştere consistentă a pieţei şi în 2014, dar şi în perioada următoare. Această dinamică reprezintă unul dintre factorii de creştere a cifrei de afaceri Heinner, susţinută şi de optimizarea portofoliului de produse şi servicii pe care le oferim", declară Oana Barbu, director comercial Network One Distribution.

Heinner este brandul propriu de electrocasnice dezvoltat de compania Network One Distribution începând din anul 2010. În prezent, brandul Heinner include un portofoliu de aproximativ 100 de produse, de la frigidere, maşini de spălat şi aparate de aer condiţonat la produse pentru bucătărie, becuri LED şi produse pentru bricolaj.

Network One Distribution, companie deţinută integral de Iulian Stanciu, este liderul pieţei de distribuţie electro-IT din România. În prezent, compania desfăşoară operaţiuni pe pieţele din România şi Moldova, are o bază de clienţi formată din peste 3000 de parteneri activi şi este furnizor important al reţelelor de retail locale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb