Reporter: Cum au decurs vânzările Orange TV până în momentul de faţă, dacă vă raportaţi la estimările iniţiale?
Julien Ducarroz: Suntem mulţumiţi de vânzările realizate, atât în magazinele noastre, cât şi în cele ale partenerilor noştri. Foarte curând vom extinde serviciul către smartphone-uri şi tablete şi ne aşteptăm ca vânzările să crească şi mai mult.
Reporer: Care este structura clienţilor Orange TV?
Julien Ducarroz: Majoritatea clienţilor Orange TV provin din rândul abonaţilor la serviciile noastre de telefonie. Este şi normal să fie aşa. Avem un număr foarte mare de abonaţi, iar faptul că ne aleg şi pentru noul serviciu înseamnă că sunt mulţumiţi de serviciile pe care le oferim şi că au încredere în noi. În acelaşi timp, avem şi abonaţi noi, care optează acum fie doar pentru Orange TV, fie pentru serviciile noastre de televiziune şi pentru serviciile de telefonie împreună. Oferta Orange TV a fost de la început deschisă către toate categoriile de clienţi şi sperăm ca tot mai mulţi să descopere calitatea pe care o oferim, canalele pe care le avem în premieră şi, mai ales, cât de util este să poţi urmări canalele de televiziune pe mai multe ecrane, indiferent de locul în care te afli.
Reporter: Care este ritmul de creştere lunar raportat până în prezent?
Julien Ducarroz: Suntem mulţumiţi de rata de adopţie a serviciului Orange TV în cele două luni de la lansare. Cei interesaţi au ocazia să-l şi testeze în reţeaua de magazine Orange.
Reporter: Ce pachete aţi vândut cel mai bine?
Julien Ducarroz: În prezent, oferta Orange TV include 3 abonamente de bază şi o opţiune suplimentară pentru adulţi, care oferă acces la canale TV de pe dispozitive multiple: televizoare, laptopuri, desktopuri şi în curând şi smartphone-uri şi tablete. Abonamentul Local HD porneşte de la 3,5 euro pentru abonaţii Orange şi oferă 36 de canale româneşti (dintre care 6 în format HD), care sunt şi canalele cele mai vizionate în România. Următorul abonament, World HD, oferă atât canale româneşti, cât şi internaţionale, care acoperă toate zonele, de la ştiri, documentare şi filme, până la lifestyle, muzică şi canale pentru copii. Cel mai mare abonament, Universe HD, oferă un număr impresionant de canale şi cel mai mare număr de canale HD de pe piaţă, 37, la un preţ comparabil cu ce există în acest moment pentru serviciile care oferă doar jumătate din numărul de canale HD oferit de Orange TV.
În ultimele săptămâni am observat că din ce în ce mai mulţi clienţi, care au activat iniţial abonamente Local HD sau World HD, au făcut pasul către abonamentul Universe HD. Acest lucru ne bucură foarte mult, deoarece înseamnă că sunt mulţumiţi de calitatea serviciului pe care-l oferim.
Reporter: Cum doreşte Orange să dezvolte serviciul TV în viitor?
Julien Ducarroz: După cum aţi putut vedea, Orange TV a avut o ofertă extinsă de canale încă de la lansare şi cea mai extinsă ofertă de canale HD de pe piaţă. În continuare avem planuri pentru dezvoltarea serviciului, iar următorul pas pe care-l facem în acest sens este lansarea serviciului pentru smartphone şi tabletă, pentru a fi un serviciu multiscreen, disponibil oricând şi oriunde, aşa cum l-am gândit. În acelaşi timp avem în plan să dezvoltăm serviciul şi prin extinderea numărului de canale. Avem acum un conţinut bogat şi variat, avem cea mai extinsă ofertă pe partea de documentare, cu 15 canale, şi vrem să creştem în continuare, pentru a le oferi clienţilor noştri mereu ceva nou şi de calitate. Şi nu am vorbit întâmplător de calitate. Este un aspect esenţial pentru noi, atât din punct de vedere al funcţionării serviciilor noastre, cât şi al conţinutului.
Reporter: Care sunt estimările privitoare la vânzări pentru finalul anului?
Julien Ducarroz: Când am stabilit obiectivele comerciale pentru Orange TV am ţinut cont de tendinţele de consum actuale. Pe de-o parte, sunt foarte mulţi utilizatori care urmăresc canalele TV liniare, pe televizorul de acasă, iar pe de altă parte vedem cum televiziunea şi serviciile de conţinut video se extind din ce în ce mai mult către telefoanele mobile, către tablete şi computere. Este o mare provocare pentru noi, pe care am acceptat-o pentru că noi suntem convinşi că acesta este viitorul şi în România. Până la finalul anului am estimat că vom avea aproximativ 50.000 de abonaţi.
Reporter: Ce aduce nou Orange TV pe piaţa de televiziune din România?
Julien Ducarroz: Când am început să lucrăm la crearea Orange TV am avut în minte trei piloni esenţiali pentru noi: inovaţie, calitate superioară şi tarife la nivelul pieţei. Am vrut ca Orange TV să nu fie doar încă un serviciu TV în România, ci să ofere o experienţă de vizionare cu totul nouă şi să le aducă beneficii importante clienţilor: cel mai mare număr de canale HD, un serviciu de calitate de la instalare şi asistenţă şi până la utilizare, precum şi posibilitatea de a urmări televiziune pe dispozitive diverse.
Noi credem foarte mult în posibilitatea tehnologiei de a ne îmbunătăţi vieţile. Românii petrec foarte mult timp în faţa televizorului, iar prin Orange TV ne-am propus să le oferim un serviciu de calitate şi posibilitatea de a folosi dispozitivele lumii digitale - computere, smartphone-uri şi tablete - în avantajul lor.