Vânzările Metro, afectate de dificultăţile înregistrate la subsidiara din Rusia

V.T.
Companii / 9 mai 2019

Vânzările Metro, afectate de dificultăţile înregistrate la subsidiara din Rusia

Retailerul german Metro AG a raportat, astăzi, o nouă scădere a vânzărilor la subsidiara sa din Rusia şi la reţeaua de hipermarketuri Real, care este în proces de vânzare, dar rezultatele au fost compensate de avansul din Europa de Est, transmite Reuters.

În Rusia, vânzările la magazinele deschise de peste un an au scăzut cu 4% în primul trimestru din 2019, deoarece măsurile luate pentru redresarea afacerii şi-au făcut efectul mai lent decât se estima, a anunţat Metro.

La hipermarketurile Real, vânzările au înregistrat un declin de 5,1%.

La nivelul grupului, vânzările la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 1,2%, la 6,8 miliarde de euro, datorită avansului din Europa de Est, în timp ce analiştii se aşteptau la 6,7 miliarde de euro.

Pierderile pe acţiune din operaţiuni discontinue s-au situat la 0,09 euro, sub estimările analiştilor, de 0,12 euro.

De asemenea, Metro a anunţat că este în negocieri exclusive pentru vânzarea Real unui consorţiu condus de investitorul din sectorul imobiliar Redos.

Metro a efectuat o revizuire generală a activităţii din Rusia, unde operează aproximativ 90 din cele 760 de magazine Cash & Carry, şi a anunţat discounturi pentru a atrage mai mulţi traderi independenţi şi proprietari de restaurante.

Metro a confirmat recent perspectiva pentru anul său fiscal 2018/2019, care prevede o creştere a vânzărilor de 1% - 3%, dar câştigurile operaţionale ar urma să scadă cu aproximativ 2% - 6%.

Retailerii europeni sunt în proces de consolidare pe fondul concurenţei agresive din partea Amazon, care pune presiune pe preţuri.

Anul trecut, Metro AG a finalizat procesul său de divizare în două societăţi, în condiţiile în care activităţile sale din domeniul hipermarketurilor au început să fie cotate independent pe bursele de la Frankfurt şi Luxemburg.

Acţionarii Metro au votat în favoarea divizării grupului în două entităţi, una care va cuprinde operaţiunile angro Metro Cash & Carry, care vor păstra denumirea Metro, în timp ce activităţile de distribuţie de produse electronice de larg consum, regrupate sub marca Metro-Saturn, vor fi rebotezate Ceconomy.

Metro, un conglomerat cu două mii de magazine în 29 de ţări, a demarat de mai mulţi ani un vast proces de restructurare, care a inclus printre altele vânzarea magazinelor Kaufhof, pentru a se concentra pe activităţile cash-and-carry, şi distribuţia de produse electronice de larg consum.

Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de unităţi în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.

Comanda carte
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

09 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5377
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2959
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9394
Gram de aur (XAU)Gram de aur381.7979

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb