Producătorul de preparate din carne Vascar va începe distribuţia directă în Bucureşti, prin retaileri independenţi. Mezelurile şi conservele din gama "Moldova în Bucate" vor fi listate în peste 200 de magazine de proximitate, în primele patru luni ale anului 2016, potrivit unui comunicat de presă. Alegerea partenerilor tradiţionali are la bază considerente strategice legate de volum de vânzări şi eficienţă operaţională. Vlad Ciuburciu, director de Marketing Vascar, a declarat: "Până la finalul anului ne propunem să fim prezenţi în aproximativ 500 de magazine reprezentative la nivelul capitalei. Am selectat atent portofoliul de produse ce va fi distribuit în Bucureşti, pe baza unor cercetări de piaţă ce au luat în considerare atât specificul consumatorului, cât şi nevoile retailerilor".
La finalul anului trecut, Vascar a lansat gama completă de mezeluri "Moldova în Bucate", ce cuprinde produse preparate după reţete tradiţionale moldoveneşti şi cu condimente naturale.
Vascar a înregistrat la finalul anului 2015 o cotă de piaţă de 3% în categoria mezelurilor, 4% în categoria pateu şi 6,4% în categoria de mâncare şi carne la conservă.
Vascar a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de aproape 61,2 de milioane de lei şi 300 de angajaţi. Compania deţine o fabrică de procesare şi 20 magazine proprii în regiunea Moldovei. O parte din produsele Vascar şi Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel naţional, în hypermarket-uri. Vascar este o companie care produce preparate "marcă proprie" pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image şi Lidl. Compania Vascar a fost înfiinţată în 1984 la Vaslui.