Veniturile nete ale "UPC România" au înregistrat o creştere anuală de 8,8% în 2016, ajungând la 689,3 milioane lei, de la 633,3 milioane lei în 2015, informează furnizorul de servicii de televiziune şi comunicaţii.
UPC şi-a majorat baza totală de abonamente cu aproximativ 7% anul trecut, la 2,27 milioane de utilizatori. În 2016, UPC a adăugat 146.000 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania şi-a mărit baza de clienţi în 2016 la 1,29 milioane, reprezentând o creştere de 4,2% faţă de sfârşitul anului 2015.
UPC şi-a extins aria de acoperire a serviciilor digitale cu 258.600 de case, reprezentând o creştere de 10% faţă de anul 2015. Totodată, UPC a raportat o creştere cu 8% a numărului de clienţi de televiziune digitală, cu 9,5% a celor de internet şi cu 16,5% a clienţilor de telefonie, comparativ cu anul 2015.
La sfârşitul anului 2016, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 2.838.400 de gospodării din România.
O contribuţie semnificativă la rezultatele companiei o are serviciul de internet, segmentul cu cel mai mare potenţial de creştere. UPC a adăugat 46.600 de noi abonamente de internet de mare viteză în cursul anului 2016, ceea ce reprezintă o creştere de 9,5% (535.400 de abonamente de internet în total).
Televiziunea digitală prin cablu a adus noi clienţi la UPC, în 2016, compania reuşind să înregistreze o creştere anuală de 8%.
Robert Redeleanu, CEO al "UPC România" şi "UPC Ungaria", a afirmat, într-o conferinţă de presă, că salariul mediu din cadrul "UPC România" a crescut, în 2016, cu 5-7%.
De asemenea, domnia sa a precizat că, în contextul eliminării unor taxe, al creşterii salariului minim şi al scăderii TVA, este posibilă o majorare a tarifelor la nivelul industriei, deoarece nivelul acestora este destul de scăzut, iar puterea de cumpărare a clienţilor din ţară a crescut.