Vodafone România a înregistrat 142.000 de clienţi noi în anul fiscal 2009-2010, ajungând la un număr total de 9.730.000 de clienţi, la 31 martie 2010. La sfârşitul anului fiscal, clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau 38% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 62%, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"La sfârşitul unui an plin de provocări, în care întreaga economie a resimţit impactul crizei economice, veniturile noastre au înregistrat o diminuare cu 20% faţă de anul financiar anterior, urmând tendinţa descrescătoare a industriei telecomunicaţiilor din România. Cu toate acestea, măsurile de eficientizare întreprinse au făcut ca profitul nostru operaţional raportat la venituri să scadă cu numai trei procente, ceea ce ne-a permis să ne continuăm investiţiile semnificative în România, prin dezvoltarea serviciilor 3G în banda de 900 Mhz", a afirmat Liliana Solomon, CEO Vodafone România.
Veniturile din servicii au scăzut cu 20% în ultimul an, ajungând la un total de 891,4 milioane de euro. Veniturile totale au atins 921,5 milioane de euro, reprezentând o scădere de 21% comparativ cu anul financiar anterior. Comparativ cu trimestrul încheiat la 31 decembrie 2009, la data de 31 martie 2010 veniturile din servicii au scăzut cu 10%, iar numărul de clienţi a crescut cu 67.000. EBITDA a atins valoarea de 396 milioane de euro, faţă de 527 milioane de euro în anul fiscal 2008-2009, ceea ce reprezintă o scădere anuală de 25%. EBITDA ca procent din venituri a fost de 43% în anul fiscal încheiat la 31 martie 2010.