• Compania vrea să investească cinci milioane de euro în inovaţie, anul acesta
TotalSoft, furnizor de sisteme informatice de business din Europa Centrală şi de Est, a înregistrat în ultimii doi ani un trend de creştere constantă a cifrei de afaceri, în 2020 veniturile cumulate ale companiei ridicându-se la 22,3 milioane euro, EBIDTA - la 3,7 milioane de euro, iar capitalul propriu - la aproape 20 de milioane de euro. Proiectele derulate pe pieţele externe au o pondere de 30% din cifra de afaceri a TotalSoft, acest procent urmând să crească în 2021 prin extinderea internaţională a unor soluţii noi precum Charisma HCM şi Charisma Warehouse Management.
Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft, a declarat ieri, într-o conferinţă online: "Pentru noi, anul 2020 nu a adus scăderi ale veniturilor. Din 2018 am înregistrat creşteri destul de bune, iar în 2021 dorim să continuăm acest trend. În plus, am decis să creştem investiţiile anul acesta".
Pentru anul în curs, compania îşi propune să continue investiţiile în tehnologie, produse şi inovaţie pentru care a alocat un buget de peste cinci milioane de euro. În ultimii trei ani, TotalSoft a investit aproximativ zece milioane de euro în îmbunătăţirea, rescrierea sau adoptarea de noi tehnologii pentru produsele existente.
Anul trecut, TotalSoft şi-a consolidat portofoliul de clienţi care numără în prezent peste 1.000 de companii. Produsele şi serviciile sunt utilizate de clienţi din peste 45 de ţări, de pe patru continente. Pe plan local, clienţii TotalSoft angajează peste 25% din forţa de muncă activă din ţară, în timp ce peste 60% dintre firmele incluse în top 100 companii din România sunt clienţi TotalSoft.
Viorica Dinu, National Sales Manager TotalSoft, a declarat în conferinţa de ieri: "Anul trecut, situaţia creată de pandemie ne-a învăţat să depăşim barierele de comunicare cu echipa internă, dar şi cu clienţii. A fost destul de complicat, ne-am confruntat cu o situaţie pentru care nu eram pregătiţi şi nu ştiam cum s-o gestionăm. Am înţeles încet-încet că această perioadă ne-a ajutat să ne apropiem mai mult de colegi şi de clienţi. Când a început pandemia, aveam proiecte foarte aproape de semnare, clienţii aveau deja bugete pregătite pentru anumite investiţii, însă în primele 2-3 luni de la izbucnirea Covid aceştia nu ştiau ce să facă. Toţi aşteptau să vadă ce se întâmplă de la o săptămână la alta. Abia spre sfârşitul anului au început să prindă curaj şi am semnat contractele care erau în derulare. La începutul lui 2021 am simţit cumva o dorinţă de a continua investiţiile şi sper ca anul acesta să crească încrederea clienţilor".
TotalSoft a susţinut sectorul medical în criza actuală, automatizând laboratoarele care se confruntau cu o cerere foarte mare de teste Covid-19 cu ajutorul soluţiei Charisma Medical Software.
• Investiţii în produse noi şi în dezvoltarea celor existente
În 2020, Totalsoft a continuat investiţiile în produsele sale consacrate - Charisma ERP, Charisma Financial Services, Charisma HCM, Charisma Medical Software - şi a lucrat la migrarea acestor soluţii pe web, folosind noi arhitecturi.
În paralel, compania a continuat investiţia în produse noi, dezvoltate pe platforma de digitalizare Charisma EveryWare. Această platformă este cloud-ready, oferă fluxuri de lucru customizabile şi scalabilitate. Primul produs finalizat şi disponibil pe această platformă este Leasing Origination, o soluţie de iniţiere credite care oferă suport pentru automatizarea deciziilor şi asigurarea unei experienţe digitale pentru clienţi.
Pe lângă acesta, mai multe servicii de business sunt deja disponibile în cloud şi oferite în regim SaaS: ERP, HCM Solutions, chatbot, HR Reporting As a Service, WMS, Boarding & Contract Origination etc.
Totalsoft a deschis, de asemenea, soluţiile sale către comunitatea dezvoltatorilor software, oferind produse open-source. Platforma Charisma EveryWare este deschisă către colaborarea cu aplicaţii dezvoltate de furnizori terţi, cu scopul de a acoperi complet nevoile de digitalizare şi automatizare ale clienţilor. În prezent, platforma se integrează cu peste 20 de astfel de aplicaţii.
• TotalSoft investeşte în dezvoltarea unei reţele de parteneri pentru vânzarea şi implementarea soluţiilor sale
ABS Financial Services, parte a TotalSoft, a preluat, anul trecut, portofoliul de afaceri deţinut de Nexia CRG Expert, membru al Nexia International, a noua mare reţea globală de firme independente de contabilitate şi consultanţă.
De asemenea, TotalSoft investeşte în dezvoltarea unei reţele de parteneri pentru vânzarea şi implementarea soluţiilor sale de business.
TotalSoft, companie românească înfiinţată în 1994, are peste 500 de angajaţi. În toamna anului 2016, compania a fost achiziţionată de Logo Yazilim A.S., cel mai mare furnizor independent de software din Turcia, care oferă soluţii şi servicii prin intermediul a peste 800 de parteneri.
Compania deserveşte peste 90.000 de clienţi din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Logo Yazilim este prima companie publică de IT din Turcia.