Vinarsul Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, şi noua sa imagine au fost savurate în cadrul unui eveniment desfăşurat la Palatul Mogoşoaia.
Vinarsul Brâncoveanu şi-a dezvăluit noua identitate vizuală pentru prima dată în Paris, în luna mai, iar pe 11 iulie 2019, recenta imagine a fost prezentată în ţara noastră.
"Vinarsul Brâncoveanu este un produs nobil, un produs care trebuie să fie înţeles înainte de a fi consumat. A fost creat în onoarea celui care a construit Palatul Mogoşoaia, care ne-a oferit un stil arhitectural unic şi cel mai important, care a condus în pace Ţara Românească timp de un sfert de secol. Acum vinarsul Brâncoveanu are o nouă prezentare, o imagine complexă şi completă ce vine să întărească ideea de poziţionare premium a brandului şi să sublinieze expresia actuală a valorilor puternice înrădăcinate în istoria sa.", a declarat Stelios Savva, CEO Alexandrion Group.
Noua identitate a vinarsului Brâncoveanu vine cu o nouă formă a sticlelor cu emboss "Centuries Old Romanian Craft" şi cu semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă şi o cutie individuală.
Julien Zylbermann, designerul care a lucrat la redefinirea identităţii, specialist în designul mărcilor pentru branduri de lux declară că "noua prezentare a vinarsului Brâncoveanu este îndrăzneaţă, puternică şi în acelaşi timp elegantă şi rafinată, o îmbinare perfectă între istorie şi modernitate. "
Varietatea vinarsului este dată, în primul rând, de gradul de învechire, dar şi de cupajul care formează băutura finală. Cu cât este ţinut mai mult la învechit, cu atât mai complex devine din punct de vedere gustativ şi olfactiv. Astfel, de la gamele de bază VS (Very Special - învechite trei ani) şi VSOP (Very Special Old Pale - învechite cinci ani) se poate ajunge la XO (Extra Old), care necesită o învechire, de minimum şapte ani, dar care poate fi ţinut şi zeci de ani înainte de a fi îmbuteliat.
"În România, ne bucurăm de o îndelungată tradiţie a distilatelor de fructe, cât şi o relaţie specială cu viţa-de-vie şi vinul. Era doar natural ca din întâlnirea celor două pasiuni să se nască o tradiţie a distilatului din vin de distinsă calitate. Astăzi, vinars Brâncoveanu - după ce şi-a dovedit virtuţile, se reinventează un pic, îşi schimbă hainele, însă propunerea mea este să încercăm să-l privim nu doar prin prisma noii forme, ci şi a unui partener ideal în experienţa gastronomică. Deşi este cunoscut mai degrabă ca aperitiv sau digestiv, vinarsul se poate bucura de întâlniri spectaculoase cu preparate culinare, astfel încât am plănuit pentru evenimentul de lansare o asortare între Brâncoveanu XO şi un amuse- bouche pe bază de piept de raţă, ciocolată amăruie şi portocale.", a declarat Marinela Ardelean, Global Brand Ambassador Vinars Brâncoveanu.
Alexandrion Group este lider în producţia şi distribuţia de vinuri şi băuturi alcoolice din România şi, din 2017, singurul producător de single malţ din ţară.