"Vinvest" a lansat o nouă metodă de promovare a vinurilor

Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Frăţia Vinului / 9 decembrie 2010

Compania "Vinvest", împreună cu Institutul Multimedia Româno-Elveţian au lansat, recent, cea mai modernă metodă de promovare a vinului. Astfel, informaţiile culese de experţii degustători cu privire la produsele din portofoliul producătorilor şi distribuitorilor de vin vor fi cumulate într-un portal care poate fi accesat cu ajutorul telefonului mobil. Conectarea la informaţii se face, aşadar, prin decodificarea codurilor 2D, cu ajutorul aplicaţiei care rulează pe aparatul mobil. Mai exact, prin scanarea codului de pe produsul vizat, utilizatorul accesează, printr-o singură aplicaţie, informaţiile privitoare la acel produs.

Portalul va fi gestionat, pentru început, în limba română, dar acesta se va extinde în mai multe limbi de circulaţie internaţională.

Codurile bidimensionale 2D sunt tag-uri vizuale care aparţin unui nou concept ce face legătura între lumea reală şi cea virtuală, apreciază reprezentanţii "Vinvest", care spun că în ţările dezvoltate codurile 2D sunt instrumente de marketing foarte utilizate.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb