Visa lansează servicii de consultanţă crypto pentru a-şi ajuta partenerii să navigheze în noua eră a fluxurilor monetare

Comunicate de presă / 13 decembrie 2021

Visa lansează servicii de consultanţă crypto pentru a-şi ajuta partenerii să navigheze în noua eră a fluxurilor monetare

Visa (NYSE: V), liderul mondial în plăţi digitale, a lansat servicii de consultanţă crypto (Visa's Global Crypto Advisory Practice), în cadrul diviziei Visa Consulting & Analytics (VCA), pentru a ajuta clienţii şi partenerii să-şi dezvolte propria ofertă crypto. Această lansare are loc în contextul în care monedele digitale devin tot mai populare - conform cercetării publicate de Visa, popularitatea criptomonedelor în rândul factorilor de decizie financiară chestionaţi este aproape universală, cu un procent de 94% în întreaga lume, conform unui comunicat remis redacţiei.

Pentru instituţiile financiare dornice să atragă sau să fidelizeze clienţii cu o ofertă crypto, pentru comercianţii care sunt interesaţi de NFT sau băncile centrale care explorează monedele digitale, înţelegerea ecosistemului crypto este un prim pas esenţial. Datorită colaborării cu peste 60 de platforme crypto, consultanţii şi experţii Visa din toată lumea deţin capabilităţile necesare pentru a ajuta instituţiile financiare să evalueze oportunităţile oferite de criptomonede, să dezvolte strategii concrete, să utilizeze inovaţia pentru a crea noi experienţe pentru utilizatori, precum programele de loialitate crypto şi portofele integrate cu monede digitale emise de băncile centrale (CBDC).

"În ultimul an, am observat o schimbare majoră în rândul clienţilor noştri - instituţii financiare, care au trecut de la dorinţa de a explora şi a experimenta cu criptomonede la dezvoltarea efectivă a unei strategii şi a unor planuri de produse", a declarat Claudio Di Nella, director al Visa Consulting & Analytics, Europa.

Studiul Visa analizează atitudinile consumatorilor şi adoptarea criptomonedelor 

Potrivit noii cercetări Visa, interesul instituţiilor financiare pentru dezvoltarea de soluţii crypto este justificat de popularitatea şi utilizarea în creştere a criptomonedelor în rândul consumatorilor la nivel global. În studiul global "The Crypto Phenomenon: Consumer Attitudes & Usage", Visa constată că aproape o treime dintre respondenţi au folosit criptomonede - fie ca vehicul de investiţii, fie ca mijloc de schimb. Şi la nivel global, aproape 40% dintre deţinătorii de criptomonede chestionaţi raportează că ar fi probabil sau foarte probabil să îşi schimbe în următoarele 12 luni banca principală cu una care oferă produse legate de criptomonede.

"Crypto reprezintă o schimbare tehnologică în ceea ce priveşte fluidizarea fluxurilor monetare şi proprietatea digitală", a declarat Antony Cahill, CEO adjunct, Visa, Europa. "Pe măsură ce consumatorii îşi schimbă abordarea în ceea ce priveşte investiţiile, produsele bancare pe care le folosesc şi opiniile despre viitorul banilor, fiecare instituţie financiară va avea nevoie de o strategie crypto."

Reunind părerile a peste 6.000 de factori de decizie financiară de pe opt pieţe (Argentina, Australia, Brazilia, Germania, Hong Kong, Africa de Sud, Marea Britanie şi SUA), studiul Visa a ajuns la următoarele concluzii:

· Articolele din presă despre criptomonede au generat interes. Popularitatea crypto este aproape universală, fiind menţionată de 94% dintre participanţii la sondajul global, care au putere de decizie asupra finanţelor din gospodărie.

· Un segment semnificativ de consumatori foloseşte sau investeşte în criptomonede: aproape unul din trei adulţi care au declarat că au cunoştinţe despre criptomonede deţine sau utilizează deja criptomonede, iar majoritatea (62%) afirmă că gradul de utilizare a crescut în ultimul an.

· Nivelul de utilizare este mai ridicat pe pieţele emergente. 37% dintre consumatorii avizaţi din ţările emergente folosesc sau deţin criptomonede, comparativ cu 29% dintre consumatorii din pieţele dezvoltate.

· Cei mai importanţi factori motivaţionali pentru deţinerea şi utilizarea criptomonedelor sunt dorinţa de a face bani (41%) şi convingerea că reprezintă viitorul serviciilor financiare (42%) - ambele motivaţii fiind anticipatorii. 

· Cardurile conectate la criptomonede şi programele de loialitate crypto sunt atractive. Dintre cei care deţin criptomonede în prezent, 81% şi-au exprimat interesul pentru cardurile conectate la criptomonede, care permit conversia şi plăţile cu criptomonede la comercianţi, la fel ca în cazul oricărei plăţi cu un card de debit sau de credit. De asemenea, 84% sunt interesaţi de programele de loialitate crypto, prin care pot câştiga criptomonede ca recompensă pentru cheltuielile cu cardul.[ii]

· Consumatorii interesaţi de produse crypto sunt dispuşi să îşi schimbe banca.

La nivel global, 18% dintre participanţii la sondaj spun că ar fi probabil sau foarte probabil să renunţe la banca lor în următoarele 12 luni pentru alta care oferă produse conectate la criptomonede. Acest lucru este valabil mai ales pentru pieţele emergente, unde procentul se ridică la 24%. Dintre consumatorii care deţin deja criptomonede, aproape 40% sunt dispuşi să facă schimbarea.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb