Visa (NYSE:V) şi Klarna au anunţat astăzi încheierea unui acord în baza căruia Visa va investi în compania de plăţi Klarna, precum şi intenţia de a dezvolta un parteneriat strategic în viitor, potrivit unui comunicat de presă.
Reprezentanţii celor două companii transmit: "Investiţia de capital şi viitorul parteneriat sunt o dovadă a viziunii comune împărtăşite de Visa şi Klarna privind dezvoltarea comerţului online şi prin intermediul dispozitivelor mobile în beneficiul consumatorilor şi comercianţilor din Europa".
Jim McCarthy, vicepreşedinte executiv pentru inovaţie şi parteneriate strategice, Visa a declarat: "Klarna şi-a demonstrat competenţele în domeniul creditelor de consum şi cumpărăturilor online, iar împreună avem aceeaşi viziune privind simplificarea cumpărăturilor online şi pe mobil, la fel ca în viaţa reală. Visa îşi propune să încheie parteneriate cu o nouă generaţie de parteneri şi furnizori de servicii de plată pentru a oferi mai multor consumatori din Europa posibilitatea de a face cumpărături online în siguranţă. Ne dorim să lucrăm îndeaproape cu Klarna pentru a atinge acest obiectiv".
"Parteneriatul dintre Visa şi Klarna este unul firesc. Ambele companii înţeleg cât de importante sunt încrederea şi orientarea spre consumator în dezvoltarea soluţiilor de plată inovatoare. Klarna face eforturi constante pentru a oferi comercianţilor cea mai avansată gamă de soluţii de plată, iar consumatorilor cea mai simplă experienţă la cumpărături. Parteneriatul cu Visa este o ocazie de a ne consolida atât prezenţa globală, cât şi portofoliul de produse prin valorificarea resurselor ambelor companii. Suntem încântaţi de posibilităţile oferite de această colaborare", a declarat Sebastian Seimiatowski, director general şi co-fondator al companiei Klarna.
Conform studiilor Forrester, vânzările online din Europa urmează să înregistreze creşteri de două cifre în următorii ani. Până în 2021, creşterea numărului de dispozitive conectate şi îmbunătăţirea conectivităţii mobile vor conduce la majorarea cotei de piaţă a vânzărilor online până la 12% din totalul vânzărilor din sectorul retail din regiune. De asemenea, vânzările online din Europa Occidentală urmează să crească, în medie, cu 12% pe an în următorii cinci ani., se mai arată în comunicat.