"Vodafone", al doilea operator local de telefonie mobilă, a lansat oficial, la finele săptămânii trecute, aplicaţia 4GTV+, prin care intră pe piaţa TV, oferindu-le acces clienţilor la o colecţie de filme şi posturi TV live.
Compania a realizat un parteneriat cu "Netflix", în baza căruia clienţii companiei vor avea acces la conţinutul gigantului american, care este cel mai mare furnizor mondial de servicii de video online la cerere.
Aplicaţia este disponibilă începând de astăzi pe smartphone-uri şi tablete pentru clienţii "Vodafone" România.
"Contextul de pe piaţa locală, dar şi cel de la nivel global sunt potrivite pentru lansarea unui serviciu video exclusiv online", a declarat, la evenimentul de lansare, Ravinder Takkar, directorul executiv al "Vodafone" România, subliniind că tot mai mulţi utilizatori consumă conţinut video online.
Ravinder Takkar a amintit că în ţara noastră 86% dintre utilizatorii de dispozitive mobile urmăresc cel puţin un conţinut video pe săptămână. Oficialul "Vodafone" a mai precizat că 53% din traficul de date pe telefon îl reprezintă conţinutul video. "În reţeaua noastră, utilizatorii stau 28 de milioane de ore pe lună pe social media, navighează pe internet de pe telefon 23 de milioane de ore pe lună, iar 21 de milioane de ore pe lună consumă conţinut video", a maiadăugat directorul executiv "Vodafone".
Potrivit lui Ravinder Takkar, consumul de conţinut video va depăşi, în curând, navigarea pe internet.