Evenimentul de lansare a marcat începerea comercializării unui model care, la nivel mondial, din anul 1975 şi până la sfârşitul lui 2008 s-a vândut în 10,54 milioane unităţi. În România, din 1998 până în prezent s-au comercializat generaţiile 3 şi 4 ale modelului cu peste 50,000 unităţi vândute.
Volkswagen pune accentul la noul model pe preţ, design, calitate. Preţul de pornire este de 10 552 EUR (cu TVA), 16.998 de euro, în cazul echipării de top Highline şi a motorizării diesel de 1,6 litri cuplată la o cutie de viteze automată de tip DSG. Polo dispune de 3 linii de echipare (trendline, comfortline, highline) şi 6 motorizări (3 diesel, 3 benzină)
în primă fază, urmând ca spre sfârşitul anului să mai apară 2 motorizări (1.2 TSI 105 cai şi 1.4 TSI 170 cai).Noul Polo a apărut în cel mai potrivit moment şi vine cu noi standarde în clasa compactă. Se deosebeşte de
modelul anterior printr-un design simplu, elegant, sportiv, dinamic, emoţional, perfect. Cu noul model, Volkswagen lansează nu numai un nou model ci şi noul aspect al gamei. Cutia DSG inovatoare cu 7 trepte este disponibilă pentru prima dată la modelul Polo” spune Matei Albulescu, brand managerVolkswagen.
Daiana Stoicescu, PR Volkswagen completează: "Cu noul Polo, siguranţa atinge nivelul clasei superioare; avem cinci stele conform noilor standarde mult mai stricte şi mai detaliate pentru testele EuroNCAP, ESP în versiunea standard de echipare – pe toate pieţele importante din Europa, Airbag pentru zona capului şi toracelui în versiunea standard de echipare. Varianta TDI este mai economică cu până la 15 procente, TSI cu până la 20 de procente. În 2009 vor fi disponibile deja şapte motoare pentru noul Polo – cinci dintre acestea sunt
noi."
C.P.