Motorola anunţă că va încorpora platforma unificată de eCommerce VTEX, pentru a accelera transformarea digitală a companiei, consolidându-şi, astfel, şi relaţia cu consumatorii, cărora le va oferi o experienţă online îmbunătăţită, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
François Laflamme, responsabil pentru strategie şi marketing la Motorola, declară: "Una dintre priorităţile noastre strategice este accelerarea transformării în noua eră digitală. De la modul în care ne gestionăm intern la nivelul organizaţiei, la activele pe care le mobilizăm şi la modul în care ne întărim angajamentul faţă de consumatori, avansăm rapid în parcursul digital."
După o perioadă amplă de cercetare, Motorola a decis să colaboreze cu VTEX, care utilizează platforma AWS (Amazon Web Services) pentru a oferi o infrastructură cloud computing scalabilă, cu o platformă software care îndeplineşte viziunea digitală a companiei.
Alex Soncini, general manager al regiunii nord-americane la VTEX, declară: "Soluţia noastră de comerţ electronic unificată combinată cu VTEX IO - mediul de dezvoltare fără server al VTEX - va permite companiei Motorola să livreze proiecte complexe în 2 până la 3 luni. Orice îşi vor dori să realizeze va putea fi făcut acum mai repede şi cu mai multă uşurinţă."