"Wal-Mart Stores" Inc., cel mai mare lanţ de distribuţie cu discount la nivel mondial, a cumpărat "Parcel" Inc., un start-up din New York, care furnizează servicii de livrări, prin această achiziţie gigantul american urmărind să devină un rival pentru grupul "Amazon.com" Inc., operator major de e-commerce.
Amintim că, în luna august, "Wal-Mart" a decis să se alieze cu grupul de tehnologie "Google" pentru vânzarea de produse online, o alianţă care, de asemenea, este destinată să concureze cu "Amazon". Parteneriatul este în vigoare de la finele lunii septembrie.
Suma pe care a fost preluată compania "Parcel", care livrează pachete 24 de ore din 24, nu a fost dezvăluită, dar "Wal-Mart" a precizat că aceasta este mai mică decât valoarea tranzacţiilor sale anterioare din anul curent. Potrivit unor surse citate de presa internaţională, valoarea tranzacţiei anunţate ieri este mai mică de 10 milioane de dolari.
În iunie, "Wal-Mart" a informat că va cumpăra retailerul online de îmbrăcăminte pentru bărbaţi "Bonobos" Inc., pe 310 milioane de dolari. Totodată, compania a preluat, anul trecut, retailerul online "Jet.com" pentru care a plătit aproximativ 3 miliarde de dolari.