"Whirlpool" a sărbătorit la Cannes 15 ani de prezenţă în Europa, într-un eveniment de o săptămînă care a reunit peste 1000 de participanţi din 30 de ţări. Derulată sub sloganul "Experience the Vision", aniversarea "Whirlpool" a fost prilejul cel mai bun pentru lansarea noii campanii de publicitate a companiei, campanie care are ca nucleu beneficiile aduse consumatorilor de tehnologia "Al Şaselea Simţ", specifică mărcii.
Calendarul evenimentului a inclus expoziţii, spectacole şi prezentări ale noilor produse pe care "Whirlpool" le va lansa anul acesta în toată Europa, inclusiv în România. În cadrul expoziţiilor, participanţii au experimentat pe viu noile beneficii aduse de inovaţiile "Whirlpool" şi au fost primii care au luat contact cu soluţiile revoluţionare de design pentru electrocas-nice încorporate din noile game de produse "Whirlpool".
"Whirlpool" intenţionează să-şi consolideze poziţia şi recunoaşterea în Europa, dezvoltîndu-şi gama de produse şi servicii în jurul consumatorului şi al nevoilor sale cotidiene, aflate într-o evoluţie continuă.
Noua promisiune a mărcii, care înlocuieşte sloganul "Aduce Calitate Vieţii" este chiar "Sensing the Difference" ("Simţi diferenţa") şi ea se bazează pe performanţele şi succesul pe piaţă al tehnologiei "Al Şaselea Simţ".
"Aniversarea Whirlpool în Europa aduce şi la noi în ţară o gamă nouă de produse pe toate segmentele pe care ne derulăm activitatea," a declarat Gabriela Nicolescu, Marketing Manager Whirlpool România. "Whirlpool" şi-a inaugurat reprezentanţa din România în 1996. De atunci, compania a crescut constant, de la o cotă de piaţă de 11% din piaţa produselor electrocasnice în 1997, la o cotă de piaţă estimată la peste 20% în 2003. "Whirlpool" este lider pe piaţa maşinilor de spălat şi pe cea a cuptoarelor cu microunde.
"Whirlpool Europe" este o subsidiară a "Whirlpool Corporation". Cu o cifră de afaceri anuală de aproximativ 12 miliarde de dolari, 60.000 de angajaţi şi aproape 50 de centre de producţie şi cercetare, "Whirlpool Corporation" are sediul central în Benton Harbor, Michigan, SUA, produce în 13 ţări şi comercializează în mai mult de 170 de ţări produse sub 12 mărci. Centrul de operaţiuni europene al "Whirlpool" se află în Italia, la Comerio.