Compania Whirlpool România va oferi o reducere între 140 şi 260 de lei la zeci de produse din portofoliu, prin campania "Mulţumim, tu faci diferenţa", se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Pentru fiecare produs din campanie cumpărat de consumatorii români, Whirlpool va dona un procent către Organizaţia "Salvaţi Copiii", pentru programul de educaţie "A doua şansă".
Gabriela Alexandrescu, Preşedintele Executiv al Organizaţiei "Salvaţi Copiii", a menţionat: "Copiii înscrişi în programul < A doua şansă > au nevoie de un sprijin important din partea noastră pentru că, în general, situaţiile lor sunt foarte dificile, fie pentru că nu s-au integrat în mediul şcolar, fie pentru că situaţia materială nu le-a permis să meargă la şcoală. Prin această campanie investim în educaţia lor şi putem avea un impact real şi cu ajutorul consumatorilor, care vor primi şi ei ceva în schimbul unei fapte bune".
Suma minimă donată de Whirlpool România este de 20.000 euro, indiferent de evoluţia vânzărilor în promoţie.
Ţara noastră se situează pe locul 5 în Europa în topul statelor cu cel mai mare abandon şcolar, după Malta, Spania, Portugalia şi Italia.
Piaţa de electrocasnice mari a crescut, în primele opt luni ale acestui an, în termeni de valoare, cu aproximativ 4%, în timp ce în termeni de volum a scăzut cu 7%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţionează Mioara Bolozan, Director Marketing Whirlpool România.