Lanţul fast-food Kentucky Fried Chicken (KFC) este numit acum "restaurantul viitorului", în Moscova. Luna trecută, lanţul american de fast-food a deschis un magazin dominat de automatizări, caracterizat de un mediu fără contact, care să amelioreze răspândirea COVID-19, scrie Zerohedge.
Pe lângă reinventarea zonei de primire a magazinului cu roboţi şi ecrane cu informaţii, zona de bucătărie este şi ea revizuită.
Conform unui comunicat de presa recent al companiei, tehnologia de imprimare 3D va fi utilizată pentru a produce aripioare de pui.
KFC s-a asociat cu o companie de bioprintare 3D pentru a crea "carne de pui" în laboratoare, care va semăna " atât la gust, cât şi la aspect, cu produsul original KFC".
Testarea produsului este preconizată pentru această toamnă, scrie Zerohedge.
3D Bioprinting Solutions dezvoltă o tehnologie de bioprintare şi foloseşte celule de pui şi material vegetal, ceea ce îi permite să reproducă gustul şi textura cărnii, aproape fără implicarea animalelor în proces. KFC va oferi partenerului său toate ingredientele necesare, precum condimentele, pentru a atinge gustul semnăturii KFC.
KFC a spus că utilizarea imprimării 3D pentru a produce "carnea viitorului" are avantajele sale: "Biomeat" are exact aceleaşi microelemente ca produsul iniţial, fiind excluşi diferiţi aditivi, folosiţi în agricultura tradiţională şi în zootehnie, pentru crearea unui produs final mai sănătos.
Produsele din carne pe bază de celule bioprintate sunt, de asemenea, mai etice - procesul nu produce niciun rău animalelor.
De asemenea, potrivit unui studiu realizat de American Environmental Science & Technology Journal, tehnologia cultivării cărnii din celule are un impact negativ minim asupra mediului.
Mai mult, permite reducerea consumului de energie cu mai mult de jumătate. Emisiile de gaze cu efect de seră sunt reduse de 25 de ori mai mult şi este nevoie de mai puţin teren de gestionare al producţiei.
Raisa Polyakova, directorul general al KFC Russia & CSI, a spus: "La KFC, monitorizăm îndeaproape ultimele tendinţe şi inovaţii şi facem tot posibilul pentru a ţine pasul cu vremurile, introducând tehnologii avansate în reţelele noastre de restaurante".