QUALITANCE şi IBM Global Business Services (GBS) au fost selectate de către Banca Transilvania să dezvolte o soluţie integrată, unificată şi scalabilă, bazată pe inteligenţă artificială, care oferă experienţe digitale unitare angajaţilor şi clienţilor băncii. Noua soluţie a fost construită cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Platforma FlowX.AI, creată iniţial de către QUALITANCE, ajută Banca Transilvania în reconstruirea, simplificarea şi automatizarea interacţiunilor digitale dintre angajaţi şi clienţi, accelerând operaţiunile şi dezvoltările digitale ulterioare. Cei trei parteneri - BT, IBM GBS şi QUALITANCE - au implementat platforma FlowX.AI şi au realizat integrarea acesteia cu multiple sisteme existente, urmând să fie scalată în întreaga reţea Banca Transilvania, formată din peste 500 de sucursale şi agenţii.
"Suntem încântaţi că avem oportunitatea de a oferi cea mai avansată platformă de dezvoltare de experienţe digitale din sectorul financiar în cadrul BT, alături de care am descoperit aceeaşi viziune despre viitorul serviciilor financiare. În egală măsură, suntem onoraţi că parteneriatul de peste 10 ani pe care îl avem cu IBM se extinde într-unul dintre cele mai ambiţioase proiecte ale noastre de până acum", declară Ioan Iacob, cofondator QUALITANCE şi CEO FlowX.AI.
"Suntem mândri să ne aflăm în această călătorie de transformare digitală împreună cu Banca Transilvania", susţine Hary Olaru, Senior Partner - Client Service Leader CICs EMEA, Global Business Services. Abilităţile IBM GBS, împreună cu o amplă expertiză tehnică oferită de profesioniştii IBM din România, vor permite in continuare Băncii Transilvania să inoveze şi să răspundă nevoilor clienţilor, asigurând, în acelaşi timp, respectarea cerinţelor esenţiale de infrastructură şi a reglementărilor specifice industriei financiare. Vom lucra să dezvoltam acest parteneriat de succes cu Banca Transilvania, oferind soluţii inovatoare şi valoare adăugată", completează Olaru.
"Noua platformă înseamnă adoptarea celor mai noi tehnologii IT care ne ajută la reducerea complexităţii operaţionale, cu efecte pozitive atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. Pe lângă pasul făcut de BT pentru continuarea evolutiei tehnologice, dezvoltarea platformei a fost o experienţă de învăţare pentru noi - ca bancă şi echipă. Mulţumim partenerilor IBM GBS şi QUALITANCE", declară Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.
FlowX.AI revoluţionează modul în care companiile cu infrastructură complexă, precum bănci, companii de asigurări, telecom sau oil & gas, construiesc şi oferă interacţiuni digitale angajaţilor şi clienţilor. Platforma ajută companiile să dezvolte într-un ritm accelerat interfeţe digitale scalabile, folosind componente de inteligenţă artificială şi design comportamental, subliniază sursa citată.
Bazată pe o arhitectură proprie inovatoare şi hiper scalabilă, o bibliotecă de componente reutilizabile şi inteligenţă artificială, platforma FlowX.AI accelerează dezvoltarea de noi funcţionalităţi digitale, astfel încât module bancare complexe să poată fi implementate în 10 săptămâni.
Platforma ajută companiile mari să creeze interacţiuni intuitive atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi sau colaboratori, accelerând productivitatea şi eliminând nevoia de training, chiar şi pentru cei nefamiliarizati cu tehnologia.
De asemenea, IBM oferă Băncii Transilvania soluţii multiple de securitate şi cloud, care facilitează accesul sigur şi uşor la serviciile bancare.