Vânzările globale ale LG Electronic au fost, în trimestru 3 din 2009, de 11,2 miliarde dolari, în creştere cu 15,7 % faţă de anul anterior, în timp ce profitul operaţional s-a cifrat la 685 milioane dolari, valoare mai mare cu 1,3 % comparativ cu perioada similară din 2008, relevă raportul financiar al companiei coreene.
În acelaşi timp, potrivit sursei citate, compania-mamă a grupului a înregistrat vânzări de 6.34 miliarde dolari şi a obţinut un profit operaţional de 486 milioane dolari.
De asemenea, LG Electronics a înregistrat un profit recurent de 828 milioane dolari şi un profit net de 650 millioane dolari, cu o marjă de 10,3 % , cu 9,9 % mai mare faţă de anul precedent.
Din totalul raportat, cea mai mare valoare a vânzărilor a fost înregistrată de divizia Home Entertainment a LG, respectiv 3,97 miliarde dolari, în creştere cu 23.9 % faţă de trimestrul3 din 2008. Pofitul înregistrat a fost de 205 milioane dolari, cu o marjă de 5,2 % , ceea ce reprezintă o creştere cu 4,4 % faţă de anul anterior, datorită vânzărilor şi cererii semnificative înregistrate de televizoarele cu ecran plat, în special de televizoarele LCD, în sezonul de vârf.