Liderul pieţei de produse promoţionale din Grecia, Basis&Basis, a investit peste 800.000 de euro pentru a pătrunde pe piaţa românească, informează un comunicat al companiei.
"Basis&Basis a decis să intre în România în urma unei analize atente din punct de vedere al oportunităţilor de dezvoltare. În primul rând, piaţa produselor promoţionale se află într-un stadiu incipient de dezvoltare, comparativ cu ţări precum Grecia sau Italia. Pe de altă parte, prin poziţia sa geografică, România ne oferă avantajul de a deschide alte pieţe în această parte a Europei, unde deocamdată nu suntem prezenţi", a declarat Maria Radu, director general Basis&Basis România.
În primă fază, extinderea la nivel local a constat în echiparea completă a 5 posturi de lucru, urmând ca în perioada următoare compania să deschidă puncte de lucru şi în principalele oraşe din ţară.
Potrivit Mariei Radu, compania estimează ca, până la mijlocul anului viitor, să atingă o cotă de piaţă de 10 - 15 % pe plan local, în condiţiile în care valoarea totală a pieţei de materiale promoţionale a scăzut în ultimul an la aproape jumătate din cât era la finele anului 2007. Dacă în 2007 piaţa de profil se ridica la aproximativ 25-30 de milioane de euro, în prezent aceasta se situează în jurul a 8-9 milioane de euro, a declarat reprezentanta companiei.