NN Asigurări de Viaţă, liderul pieţei de asigurări de viaţă, a încheiat primii 25 de ani de activitate în România cu o amprentă semnificativă în societate şi în economia locală, se arată într-un comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, NN a plătit de la începutul activităţii în România, beneficii totale de peste 446 de milioane de euro pentru evenimente asigurate şi contracte ajunse la maturitate, dintre care aproape 60 de milioane de euro numai în 2021. Activele financiare administrate de NN Asigurări de Viaţă au atins 930 de milioane de euro anul trecut, iar primele brute subscrise au urcat la aproape 190 de milioane de euro.
De-a lungul celor 25 de ani, NN şi-a dezvoltat permanent portofoliul de produse şi servicii pentru a oferi clienţilor soluţii relevante de protecţie, adaptate nevoilor dinamice ale acestora. Începând din 2007, NN s-a extins în segmentul pensiilor private obligatorii şi facultative, în 2016 a intrat şi pe piaţa asigurărilor de sănătate, iar în 2020 s-a extins şi în segmentul asigurărilor generale odată cu lansarea asigurării facultative de locuinţă. În prezent, NN are peste 2,2 milioane de clienţi de asigurări şi pensii, adică un sfert din populaţia activă a României.
Cu aproape 500 de angajaţi şi 1.500 de consultanţi financiari în România, NN Asigurări de Viaţă a contribuit în economie cu peste 170 de milioane de euro sub formă de taxe plătite la bugetul de stat începând din iulie 1997. În acelaşi timp, s-a implicat în societate şi a susţinut cauze sociale de impact cu peste 3,6 milioane de euro, dintre care 1 milion de euro şi peste 1.000 de ore de voluntariat numai de la începutul lui 2021 şi până acum.
"Performanţele NN, impactul în economie şi implicarea în societate din primii 25 de ani de activitate în România confirmă că suntem o companie solidă financiar, care pune mereu clienţii pe primul loc şi caută să contribuie, prin tot ceea ce face, la bunăstarea oamenilor şi societăţii în ansamblu. De aceea, venim mereu cu soluţii relevante la nevoile oamenilor, suntem alături de ei când au cel mai mult nevoie, le oferim o experienţă digitală şi ne concentrăm să generăm beneficii pe termen lung pentru ei, ceea ce vom continua să facem şi în următorii 25 de ani", spune Gerke Witteveen, Chief Financial Officer al NN Asigurări de Viaţă.
Digitalizarea a fost una dintre priorităţile strategice ale NN în ultimii ani, atât la nivelul activităţii, cât şi în interacţiunea clienţilor cu produsele şi serviciile lor.
NN a dezvoltat ecosistemul de tool-uri şi procese digitale oferite clienţilor de la achiziţia unei asigurări şi până la solicitarea beneficiilor şi investeşte permanent în aplicaţia mobilă NN Direct unde aceştia găsesc informaţii despre produsele lor. În NN Direct, clienţii îşi pot gestiona portofoliul de produse, au posibilitatea să facă plăţi şi pot solicita beneficiile pentru o situaţie asigurată, într-un proces care durează doar câteva minute, se mai precizează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Oligofren în data de 01.07.2022, 22:44)
Asa si? Asta e o mandrie? Doar v-ati indeplinit niste obligatii fata de clienti.
Hai, basti!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.07.2022, 22:45)
Cat ati incasat in cei 25 de ani? Hai, raspundeti!