Noua campanie de comunicare de la Romtelecom începe cu întrebarea: "Când i-ai spus ultima dată mamei tale că o iubeşti?" Acesta este doar un prilej să ne amintim că, dincolo de toate dificultăţile şi provocările de zi cu zi, familia rămâne un punct de echilibru, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Odată cu mesajul central al campaniei, "Acum este timpul să îi mulţumeşti mamei tale aşa cum merită", Romtelecom se poziţionează, într-o poză mai mare, ca furnizorul de servicii care întăreşte relaţiile familiale autentice, fiind prezent în casele românilor prin toată gama de produse telecom pe care le oferă. Dacă familia este poza de ansamblu a campaniei, în luna martie, Romtelecom a ales mama ca figură centrală, portretizată în relaţia cu fiica sa, în diferite etape ale vieţii lor împreună, de la copilărie la maturitate.
"Am mizat pe emoţie în execuţia creativă tocmai pentru că ceea ce aveam de oferit ca produs avea din start o profundă încărcatură emoţională, fiind practic un cadou făcut mamelor, 200 de minute, în fiecare lună, timp de 2 ani. În plus, le amintim celor tineri, că acum este rândul lor să le deschidă părinţilor lumi noi, aşa cum au făcut aceştia încă de la primii noştri paşi, putându-le oferi acum, la preţuri speciale, şi servicii de internet şi televiziune", spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Segment Rezidenţial.