Un număr de 17 companii cu experienţă în servicii pentru comerţul online au pus bazele initiaţivei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit şi servicii specializate de transformare digitală.
"Pentru a facilita tranziţia în mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii de top cu experienţă în servicii pentru comerţul online, au pus bazele iniţiativei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit şi servicii specializate de transformare digitală. În cadrul programului, comercianţii primesc sprijin şi reduceri la pachet pentru servicii precum: crearea unui magazin digital, promovare prin marketing digital, procesare automatizată de comenzi, împachetare şi livrare de colete, plata cu cardul, facturare şi toate serviciile adiacente de eCommerce", se arată într-un comunicat remis joi AGERPRES.
Printre membrii alianţei #VreauOnline se numără: Blugento (platforma românească de eCommerce pentru construirea magazinului digital), Frisbo (serviciu românesc de procesare automată a comenzilor), FAN Courier (liderul serviciilor de curierat din România), Banca Transilvania (bancă dedicată afacerilor mici şi mijlocii româneşti), Retargeting.biz (servicii automatizate de marketing digital), SMSO (platforma integrată de servicii de comunicare prin SMS), TargetWeb (servicii avansate de SEO şi optimizare), Newsman (cel mai mare serviciu de email marketing din România), MOCAPP (platformă martech de influencer marketing), Zea (agenţia de marketing digital specializată pe eCommerce), Canopy (companie românească expertă în PPC advertising), Eliade Rotariu (autor, trainer şi manager de business), Pluriva (sistem ERP integrat pentru gestiunea şi automatizarea fluxurilor de back-office din eCommerce), SmartBill (cel mai folosit soft de facturare şi gestiune de pe piaţa locală), Vivre (site de home & deco, deschis acum ca marketplace şi altor comercianţi), Total PR (agenţie de comunicare cu experienţă în promovarea afacerilor online), Salesfox (echipe de vânzări on-demand, un produs Neogen).
"Scopul alianţei noastre e de a pregăti comercianţii pentru , care ne împinge vrând-nevrând spre vânzări online. eCommerce-ul creşte deja de mult timp, motiv pentru care am şi adunat specialiştii în acest domeniu, însă provocarea cauzată de coronavirus vine cu noi oportunităţi: creşterea cererii consumatorilor de a cumpăra online. Magazinele au nevoie să se adapteze rapid prin lansarea unui shop online, promovarea prin marketing digital, administrarea în siguranţă a stocului şi procesarea de comenzi după norme noi, să livreze rapid şi economic şi să-şi automatizeze toate procesele, de la facturare şi urmărire a coletelor până la administrarea retururilor, protejându-şi în acelaşi timp personalul şi afacerea", explică Sandu Băbăşan, fondator Blugento, în numele alianţei #VindemOnline.