Odată cu lansarea BOOM, marcă a DTH Television Grup, se lansează ultima generaţie în tehnologia digitală de distribuţie multi-channel tv, la nivel naţional, prin satelit, direct în casele abonaţilor.
BOOM oferă o perspectivă nouă şi neconvenţională asupra televiziunii, printr-o varietate de programe şi o structură a pachetelor cu totul inedită. În oferta iniţială, consumatorii vor putea alege dintre 10 pachete: EASY (canalele româneşti generale), NEWS (canale româneşti şi internaţionale de ştiri), LIFE (documentare de interes general), ADVENTURE (documentare despre ştiinţă, civilizaţii, istorie şi călătorii), MUSIC, 2 pachete MOVIE (canale de filme şi seriale), KIDZONE (adresate copiilor), SPORT şi, în curînd, HUNGARIAN (adresat vorbitorilor de limbă maghiară). În cadrul pachetelor, pe lîngă programele deja existente în România, oferta BOOM va include şi o serie de canale exclusive: Boom Action, Boom Comedy, Boom Romance, Boom Karaoke, Boom Classic, Boom Hop!, Nickelodeon, Nick Junior, Boom Indian, Boom Secrets, cu cele mai bune producţii internaţionale din fiecare categorie, şi canalul de autopromovare Boom Public.
În oferta canalelor exclusive vor fi incluse filme cunoscute precum: Alexander, 21 de grame, Hero, Pianistul, Ce-şi doresc femeile sau Vanity Fair. O noutate absolută pe piaţa din România o reprezintă programul "karaoke", unde consumatorii îşi pot exersa talentele artis-tice pe melodiile preferate.
O altă caracteristică a canalelor exclusive Boom este că nu vor avea pauze publicitare.
BOOM va aduce de asemenea o serie de inovaţii tehnologice: canale interactive de televiziune, Plata-Per-Vizionare, Electronic Program Guide. Canalele interactive vor îmbrăca toate formele de divertisment, iar prin intermediul serviciului exclusiv Plata-Per-Vizionare, consumatorul poate viziona cele mai recente producţii cinematografice. EPG-ul (Electronic Program Guide) asigură interfaţa cu utilizatorul, oferindu-i acestuia toate informaţiile necesare cu privire la programul TV atît al canalelor retransmise cît şi al canalelor Boom. Prin funcţiile sale, EPG permite selecţia canalelor preferate, configurarea sistemului, restricţionarea pînă la maximum 5 canale, rezervări de filme, setări de imagine şi sunet şi multe altele.
Preţurile abonamentelor variază între 0,4 euro/lună pentru pachetul News şi 7 euro/lună pentru pachetul Movie 1. Pentru mai multe pachete achiziţionate, există oferte de discount.
Distribuţia este asigurată de HAT România, într-o reţea de parteneri care cuprinde peste 1300 de magazine, atît dealeri GSM (Germanos, Vegastel, Avenir etc) cît şi retaileri de electrocasnice (Altex, Flanco, Rombiz, etc) sau IT (K-TECH etc), acoperind întreaga ţară.
La lansarea comercială, dis-tribuţia Boom va acoperi 195 de POS-uri, în 40 de judeţe, ur-mînd ca treptat distribuţia să se extindă în întreaga reţea naţională. Platforma tehnologică avansată a presupus investiţii de peste 15 milioane USD în echipamente. De asemenea, în viitorul apropiat vor mai fi inves-tite 7 milioane USD, inves-tiţia totală ridicîndu-se la circa 21-22 de milioane de USD. Conducerea estimează să atragă circa 120-130.000 de abonaţi.
Grupul DTH Television, proprietarul mărcii BOOM, a fost înfiinţat în anul 2004, propunîndu-şi să marcheze o nouă eră în entertainment-ul din Româ-nia.
Compania are trei acţionari principali:
4 Elran Investments (35%), una din cele mai mari companii din Israel, listată la Bursa din Tel Aviv, ce desfăşoară proiecte internaţionale de peste 400 milioane euro în domeniul imobiliar, infrastructură, tehnologie, retail şi comunicaţii atît în ţara de origi-ne cît şi în Polonia şi Romania.
4 Milomor Resido Group (35%), companie de origi-ne israeliană listată de asemenea la Bursa din Tel Aviv, care investeşte în piaţa imobiliară, bancară, turism şi telefoane celulare în Israel, România, Grecia şi alte ţări.
4 RP Capital (20%), un fond de investiţii din Marea Britanie.
Compania are 94 de angajaţi şi este condusă de Isaac Waldman, în calitate de CEO, care este şi fondatorul HAT Romania, unicul distribuitor oficial de telefoane Samsung în România.