Timp de zece zile, peste 300.000 de vizitatori au trecut pragul Festivalului Internaţional Tuborg. În perioada 25 iunie-4 iulie, bucureştenii s-au lăsat conduşi de o singură regulă: "Trăieşte din plin!", au degustat din toate sortimentele de bere prezente la cea de-a treia ediţie a Festivalului şi au asistat la concerte live ale celor mai renumiţi interpreţi din România.
La ediţia din acest an, desfăşurată în premieră şi în alte două oraşe, Piteşti şi Costineşti, consumatorii au avut ocazia să testeze 17 sortimente de bere recunoscute la nivel internaţional: Tuborg Red, Tuborg Green, Tuborg Classic, Tuborg HVEDE, Carlsberg Let, Carlsberg Paske, Carlsberg Elephant, Carlsberg Black Gold, Carlsberg Special şi Carlsberg Imperial Stout, precum şi recunoscutele mărci aflate în portofoliul companiei Tuborg România: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness şi Kilkenny. Atmosfera de distracţie în cele zece seri de festival a fost întreţinută de jocuri interactive şi proiecţii cu meciurile campionatului European de Fotbal.
Festivalul Tuborg are deja o tradiţie internaţională, conceptul fiind dezoltat mai întîi în Danemarca de Carlsberg Breweries A/S - deţinătoarea la nivel mondial a mărcii Tuborg şi, datorită succesului înregistrat, extins apoi în Germania, Italia, Suedia şi celelalte ţări unde se fabrică berea Tuborg.