Timp de zece zile, peste 350.000 de vizitatori au trecut pragul Festivalului Internaţional Tuborg. Ediţia din acest an a festivalului a oferit vizitatorilor şansa de a contribui la refacerea zonei din vestul ţării afectată de inundaţii. Din costul fiecărui pahar de bere vîndut pe durata ediţiei de la Bucureşti a festivalului, o mie de lei a fost donată sinistraţilor din Banat. Pe durata ediţiei din acest an a festivalului s-au consumat 420.000 de pahare de bere, familiile din Banat afectate de inundaţii beneficiind de o donaţie de 420 milioane lei din partea companiei Tuborg România, bani viraţi în contul deschis de Guvern.
Festivalul Tuborg are deja o tradiţie internaţională, conceptul fiind dezvoltat mai întîi în Danemarca de Carlsberg Breweries A/S - deţinătoarea la nivel mondial a mărcii Tuborg şi, datorită succesului înregis-trat, extins apoi în Germania, Italia, Suedia şi celelalte tări unde se fabrica berea Tuborg. Cu peste 130 de ani de tradiţie, berea Tuborg rămîne una din cele mai celebre mărci premium din lume prin valorile sale: calitatea, tinereţea, cosmopolitismul şi inovaţia.